Gå til innhold

Vyke - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

jeg er en bruker av dette programmet som er kjempe fornøyd med programmet. det funker fint og er enkelt og fylle på og enkelt og sende sms med.

 

 

si gjerne dine meninger og spørr om noe viss du har spm om programmet eller har problemer med det

 

 

min mening om det er at det funker helt supert og er det beste programmet som både har ringing og sending av meld via gprs/Umts/edge

 

det koster 50kr å registrere seg og det rekker til 250 meld

 

så i gjennomsnitt blir sms prisen per sms 21 øre per stykk ca halvparten av hva noextras tar per meld

 

 

så jeg gir programmet en 6`r

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske fornøyd, men ikke helt fornøyd, knappen som skal brukes til OK virker ikke så jeg må bla meg gjennom menyene for å sende sms. Har testet den på samsung og der virket det bare sånn passe, æ,ø og å manglet, tegnsetting var rar og telefonboka kunne ikke brukes. Testet det med siemens cx65 og der virket det veldig bra :)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Vyke på min Nokia E60 der jeg bruker deres Vyke IP-telefoni. Har ingen problemer med å sende sms eller å ringe. Et eksempel fra Thailand, der jeg var i 8 dager, brukte Vyke IP-telefoni (lett å finne åpne WLAN soner) i ganske mange timer til å ringe Norge. Med Vyke fikk jeg et forbruk på kr. 41,20 ringing og sms. Dersom jeg hadde brukt mobilen med NetCom sim-kort ville dette ha kostet meg kr. 4.876,- En så stor forskjell at Vyke er noe alle burde prøve som har behov for det. Jeg bruker Vyke også i Norge når jeg er i WLAN soner, noe de fleste er ganske mye av tiden, ringer da for kr. 0,05 isteden for kr. 0,69 pr. minutt. Penger spart det også. (til fasttelefon)

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg bruker berre Vyke Mobil til SMS. Hadde tidligare SE k750i, og då fungerte ikkje knappane skikkelig. No har eg SE w810i, og knappane fungerer veldig bra!

 

Ein ting som ikkje fungerer; når eg sender meldingar som er over 160 tegn (over ein standard melding) vil ikkje mottakaren få meldingen i det heile, eller berre få deler av den. Dette gjelder berre om mottakaren har visse mobilar. Det fungerer med langer meldingar om eg sender til nyare SE telefonar, men då eg sender til Samsung går det ikkje.

Endret av rec0n
Lenke til kommentar

ja har opplevd det samme som ebbe77. jeg er mye i sverige og da er vyke det beste fordi da sparer jeg ganske mange tusen i året på meld til både norge og til sverige.

 

hade jeg sendt vanlig meld hadde det kostet meg ca 8000 i året har jeg regnet ut bare da jeg er i sverige. og i norge får jeg en regning på rundt 90 kr i måneden bare på sms.

 

så totalt på et år sparer jeg ca 11 580 kr på å bruke vyke

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det noengang kommer, grunnen er som følger. En mms tar mye mer plass enn en sms, kan ta flere hundre kilobyte, dette gjør at gprs-kostnadene blir mye høyere enn vanlig mms pris om du fyller den opp litt. Eks: om du har telenor koster 1 megabyte 20,- en mms på hundre kilobyte med et bilde vil da koste 2,- Når det finnes operatører som tilbyr mms til 1,55,- så tror jeg ikke dette blir aktuelt desverre.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at det noengang kommer, grunnen er som følger. En mms tar mye mer plass enn en sms, kan ta flere hundre kilobyte, dette gjør at gprs-kostnadene blir mye høyere enn vanlig mms pris om du fyller den opp litt. Eks: om du har telenor koster 1 megabyte 20,- en mms på hundre kilobyte med et bilde vil da koste 2,- Når det finnes operatører som tilbyr mms til 1,55,- så tror jeg ikke dette blir aktuelt desverre.

6555194[/snapback]

 

 

okei ja det blir for dyrt hehe

Lenke til kommentar

I likhet med ebbe77 bruker jeg ip-telefoni hos Vyke.no. Fungerer strålende, og det er som flere har nevnt mye penger å spare om du er en del utenlands :) Men pass på så du ikke ringer til mobil med Vyke ip-telefoni (i allefall ikke fra norge). Blir for veldig dyrt :/

Lenke til kommentar

har sittet og regna litt på hvor mye man kommer oppi:

 

Sender man 3500 meld i måneden og har telenor kontantkort og ikke vil ha djuice nonstop sparer man et par tusen i måneden.

 

så håper gratis perioden til vyke fortsetter=)

 

for jeg er avhengig av å bruke det programmet

Lenke til kommentar
Må man nesten ha wifi for å få noe ut av dette programmet?

Sskal kjøpe meg n73, og den har ikke wifi :(

6585407[/snapback]

Nei, du trenger ikkje det. Du kan sende SMS til prisen av GPRS-takst (jfr abonnementet ditt). Det er det eg bruker det til. Når kampanje-perioden er over, trur eg det skal koste 21 øre pluss GPRS-taksten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bruker Vyke Mobil til min Samsung SGH-E730 og må si at det funker helt utmerket:)

Sender sms fra mitt spanske simkort til ca 60øre (spanske GPRS priser er høye :S) til Norge. men bedre enn 5kr som jeg betalte før;)

 

Ringing funker fint også.

 

Anbefales!

6665086[/snapback]

 

Er det ikke ustabilt hos deg? Dama mi og vennina hennes som har E730 må prøve å sende en melding først som alltid klikker for så å prøve å sende igjen, da først fungerer det. Jeg sendte sms fra spania til 10-20 øre, da brukte jeg amena som operatør, blir ikke den billigst da siden den takserer pr byte? Eller har du et dyrt abonnement?

 

Har nettopp lagt inn vyke på nokia N73, her fungerte det helt supert! Sålangt feilfritt og grunnet symbian kan jeg bruke snartveitastene fra startmenyen til å gå rett til vyke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...