Gå til innhold

Musikk: Over The Rainbow - noe happy hardcore greier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Jeg har gjort som Cosmic Gate gjorde i 2000 og som sikkert mange andre har gjort, nemlig laget en trance sang av "Somewhere Over The Rainbow", originalt sunget av den vakre Judy Garland i Wizard Of Oz. Som en syk twist, har jeg prøvd å lage en happy hardcore sang. Om jeg har klart det er jeg ikke sikker på. Den går i alle fall på 170BPM. :!:

Download!

Hva synes dere?

Dårlyd lydkvalitet og produksjon, det vet jeg.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra den. Kva med å sette litt meir bass på den... Satt og prøvde litt med MYKJE bass på den og det vart ganske bra... kunne du og fjerna da greiene som som starta etter 45 sekunder?? Det var litt irriterende..

Her er den med bassen.... Kvaliteten blei ikkje serleg bra, men du forstår sikkert...

Men stå på... :thumbup::thumbup:

Skrevet

Hvilke greier som begynner på 0:45? Melodien?

Jeg kan gjøre basslinja litt fyldigere og kjøre litt mer bass på bassdrum-en, men det du hadde lagd til var litt overkill, om du skjønner. Det er ikke en basstest jeg har laget. :wee:

Skrevet

Vel, den er det uaktuelt å fjerne. Den er den som lager flowen i beaten, den som holder den sammen, på en måte. Jeg tror jeg skal holde beaten som den er.

Skrevet
here it is. Delt opp i 3 forskjellige deler, kanskje slik at du kunne brukt hver del ved forskjellig del av låta. klippinga tror jeg du skal klare selv

6532241[/snapback]

Det kunne jeg jo prøvd. Får sikkert litt tid i natt til å jobbe med sangen. BPM er 170 ("standard" happy hardcore :p ).

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...