Gå til innhold

Ukens mest unyttige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere skriver jo at dette ikke har noe med elektronikk å gjøre, men velger å ta det med alikevel. Det syns jeg er litt rart. Dette er et nettsted om mobiltelefoner, så når dere skriver om iPod-er, DVD spillere o.l., da vil jeg si at det er noe dere ikke pleier å ha med. Men dette går vel alt for langt? Det har så utrolig lite med mobiltelefoner å gjøre at jeg overhode ikke forstår hva det gjør her. Selv om den er unyttig så betyr vel ikke det at dere kan finne alle mulige unyttige ting og skrive om dem her? Jeg vil lese om mobiltelefoner, ikke palmer og hengekøyer...

 

Men er den så unyttig da? Hengekøyer er kanskje ikke av det mest nyttige, men palmene gjør at de iallefall ser bedre ut. Prisen har ingenting å gjøre med hvor nyttig eller unyttig ting er.

Lenke til kommentar
Dere skriver jo at dette ikke har noe med elektronikk å gjøre, men velger å ta det med alikevel. Det syns jeg er litt rart. Dette er et nettsted om mobiltelefoner, så når dere skriver om iPod-er, DVD spillere o.l., da vil jeg si at det er noe dere ikke pleier å ha med. Men dette går vel alt for langt? Det har så utrolig lite med mobiltelefoner å gjøre at jeg overhode ikke forstår hva det gjør her. Selv om den er unyttig så betyr vel ikke det at dere kan finne alle mulige unyttige ting og skrive om dem her? Jeg vil lese om mobiltelefoner, ikke palmer og hengekøyer...

 

Men er den så unyttig da? Hengekøyer er kanskje ikke av det mest nyttige, men palmene gjør at de iallefall ser bedre ut. Prisen har ingenting å gjøre med hvor nyttig eller unyttig ting er.

6411434[/snapback]

 

Hei og hå

 

Ukens mest unyttige er en artikkelserie som er ment å distansere seg mest mulig fra hva vi ellers skriver. Akkurat som 'Absolutt Fredag' på Dagbladet, så skal det være subjektivt, sprøtt og gjerne morsomt, samt at det skal være noe vi ellers ikke skriver om. På slutten av uken, etter å ha lest seg grønn på ny teknologi, nye telefoner, mp3-spillere og annet elektronisk, så kan det være greit med noe avslappende som kanskje ikke må ha med teknikk å gjøre. Det er ihvertfall det som er tanken bak.

 

Vi er veldig åpen for innspill på om dette er noe vi bør fortsette med eller ikke, og om hva folk ønsker vi skal skrive om. Bra du kommer med innspill. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...