Gå til innhold

HOSTEL. ---> grøsser du ikke kommer til å glemme


asad

Anbefalte innlegg

Omfg

 

Nå har jeg sett 2 syke grøssere på 2 dager. Etter Hills have eyes trodde jeg ikke det kunne bli mye verre.

 

Jeg tok feil. Hoster en en film forbi det jeg kaller sykt.Se den hvis du er litt pervo/liker sinnsyke scener.

 

sitter igjen med et WTF utrykk akk nå.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koste meg når jeg så Hostel, glede seg til toern som kommer i 2007?

 

Hvis mulig se den men kommentator sportet med Eli Roth, Q. Tarantino og to av produsentene, fryktlig moro og og hvis man ikke ler av kommentaren om Hand Break/håndbrekk da eier man ikke humoristisk sans :!:

Lenke til kommentar
Hørte at denne var helt forferdelig og tenkte at jeg kanskje skulle se den. Men så kom jeg over traileren/hjemmesiden og ombestemte meg.

6330565[/snapback]

 

Den er HELT forferdelig. Med dagens teknologi ser tingene de gjør helt ekte ut, som gjør at man nesten føler at du ser på snuff. måtte minne meg selv på at det er en film, og jeg er en av de som tåler å se mye.

 

en av tidenes sykeste grøssere.

 

edit: kommer det seriøst en 2er?

Endret av asad
Lenke til kommentar

Tror jeg har blitt delvis immun mot sånne filmer med åra.

 

før ble jeg helt ødelagt av å se skikkelige skrekkfilmer.

 

Nå reagerer jeg ikke like mye på det, men Hills Have Eyes og Hostel er filmer man får grøsninger av.

 

Husker jeg satt alene om kvelden for noen år siden og så My Little Eye, da ble jeg paranoid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jepp, han spiller en person ved navn Miike Takashi i filmen. Det at han var med var halvparten av grunnen til at jeg så den. Forsåvidt så liker jeg at horror nå om dagen henter inspirasjon fra søttitallets exploitationbølge, bare gjennomført bedre.

Lenke til kommentar
Uffda. Tror jeg må se denne.  :devil:

Hills Have Eyes er en dustefilm. Jeg er så drit lei av at uansett hvor jævlig grov og fæl en film er, er det alltid de "riktige" som overlever til slutt. De skulle ha drept babyen ...

6330919[/snapback]

 

jaha?

hvorfor akkurat babyen?

 

var ikke akkurat de "hvite heltene" som overlevde i den filmen, men likte godt de som overlevde.

han faren som gikk fra å være en liten feiging til tøffing for å redde babyen sin syns jeg var spennende å se.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

 

Inne i campingvogna, når han først ser kona si død, kikker han opp og gisper. Der skulle ungen vært spiddet fast i veggen.

Du skjønner hva jeg mener. Det er liksom ikke det spøtt sjokkerende, og filmen hadde tjent massivt på å være overraskende.

 

EDIT: Nøgd no?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Inne i campingvogna, når han først ser kona si død, kikker han opp og gisper. Der skulle ungen vært spiddet fast i veggen.

Du skjønner hva jeg mener. Det er liksom ikke det spøtt sjokkerende, og filmen hadde tjent massivt på å være overraskende.

6331240[/snapback]

 

ble glad ungen overlevde jeg. hehe. Var masse slakt fra før av. Saken med Hostel er at det virka så ekte, i motsetning til Hills have eyes. det gjorde det ekstra skummelt.

Lenke til kommentar

sett The Descent?

 

syns den er i samme gate som Hostel og Hills Have Eyes.

 

blir veldig overraska midt i filmen kan man si.

hula dem er i virker også veldig virkelighetstro. ikke noe kunstig lys, bare det lyset som kommer fra hodelyktene dems.

 

 

og til det med babyen i Hills Have Eyes. hvis man hadde sett dem slakta dem babyen så trudde jeg det hadde vært for mye for mange.

spesielt når man ser i nærbilde babyen ligger litt før.

Lenke til kommentar

ble glad ungen overlevde jeg. hehe. Var masse slakt fra før av. Saken med Hostel er at det virka så ekte, i motsetning til Hills have eyes. det gjorde det ekstra skummelt.

6331296[/snapback]

 

Hostel virka veldig virkelighetstro, bortsett fra de delene Quentin liker å sette på masse musikk. er tøft, men tar vekk litt av følelsen av at det var ekte.

Lenke til kommentar

Mer Hills Have Eyes-spoiler:

 

Det hadde kanskje blitt litt i meste laget for mange, men skal ikke slike filmer være "litt for mye"? Jeg diskuterte dette her med kompisene mine etter å ha sett filmen, og flere sa at hvis ungen hadde blitt kverka, hadde de reist seg og gått. Pyser.

Har ikke sett Descent ennå, er generelt veldig skeptisk overfor slike filmer, siden jeg stort sett alltid blir sur og skuffa.

 

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Det hadde kanskje blitt litt i meste laget for mange, men skal ikke slike filmer være "litt for mye"? Jeg diskuterte dette her med kompisene mine etter å ha sett filmen, og flere sa at hvis ungen hadde blitt kverka, hadde de reist seg og gått. Pyser.

Har ikke sett Descent ennå, er generelt veldig skeptisk overfor slike filmer, siden jeg stort sett alltid blir sur og skuffa.

6331337[/snapback]

 

Da måtte dem filma det annerledes. man ser jo den søte ungen på kloss hold og at den blir matet.

hvis man litt senere hadde sett ungen bli slakta hadde det ikke vært noe kult og sett

filmen, finnes grenser.

 

i andre skrekkfilmer der unger stryker med ser man ikke ungen, bare det den er pakket inn i, og ikke noe nærbilde av en ekte unge rett før det.

 

 

ps:

The Descent på en stor tv og surroung en sen kveld, så blir du neppe skuffa, de fleste jeg kjenner som har sett den syns den var bra, inkludert meg selv.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...