Gå til innhold

Oppklaring i S.T.A.L.K.E.R.-rykter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det var da en del gode nyheter her. Vi får se om det kommer til "avtalt tid", men jeg tviler egentlig litt på det. Det føles nesten ut som at spillet er uendelig langt fra noen release enda. På et halvår kan mye gjøres, men med slike spill tar det jo omtrent et halvår bare på finpussingen.

 

Det var forresten noe jeg stusset litt på angående artikkelen, hva mener du med "Til slutt måtte de ta et valg mellom få kjøretøyer og god spillflyt, eller mange kjøretøyer og dårlig spillflyt"?

Du skrev at det ville bli begrenset med biljøring, altså at vi ikke fikk bruke bilene så mye. Etterpå kommer du med dette sitatet? De vil med andre ord at spillet skal ha dårlig flyt? ("få kjøretøyer og dårlig flyt")

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det var forresten noe jeg stusset litt på angående artikkelen, hva mener du med "Til slutt måtte de ta et valg mellom få kjøretøyer og god spillflyt, eller mange kjøretøyer og dårlig spillflyt"?

Det skal naturlig nok stå "få kjøretøyer og god spillflyt, eller mange kjøretøyer og dårlig spillflyt". Rettet dette like etter at du antageligvis leste artikkelen. Sløv feil fra min side.

Lenke til kommentar

Har mistet litt av sjarmen dette her, men håper andre utviklere ser hvilken interesse spillere har for denne typen spill og tar et hint. Slutt med tåpelige, halvferdige, scriptede, "sett-før" FPS spill og gi oss frihet og mulighet til å påvirke historien og verdenen slik vi vil. Bare se hvilken spill som er mest populære, STALKER, Oblivion, GTA osv.

Lenke til kommentar
Det var forresten noe jeg stusset litt på angående artikkelen, hva mener du med "Til slutt måtte de ta et valg mellom få kjøretøyer og god spillflyt, eller mange kjøretøyer og dårlig spillflyt"?

Det skal naturlig nok stå "få kjøretøyer og god spillflyt, eller mange kjøretøyer og dårlig spillflyt". Rettet dette like etter at du antageligvis leste artikkelen. Sløv feil fra min side.

6268942[/snapback]

 

Ah, da ble alt mye klarere. :)

Lenke til kommentar
På et halvår kan mye gjøres, men med slike spill tar det jo omtrent et halvår bare på finpussingen.

Dei har jobba lenge med finpussinga alt. Men etterkvart som ein pussar, dukker det opp nye problem. Dette er ein grunn til at spelet vart utsatt.

 

Bare se hvilken spill som er mest populære, STALKER, Oblivion, GTA osv.

6269018[/snapback]

Det er vel enda fleire scripta spel som gjer stor suksess, f.eks Half-Life. Men det er fint at enkelte går nye vegar.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at de faktisk holder igjen spillet til de er fornøyd og ikke slenger ut noe halvferdig fordi de ikke ble ferdig i tide..

 

Jeg skjønner ikke hvorfor det blir satt eksakte datoer på spill. Greit nok å ha en frist og forholde seg til, men den kan de holde for seg selv. Det er jo kun negativt når et spill blir utsatt. Men det er vel kanskje utgiveren som setter slike frister..

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

dægern jeg fikk mitt ønske oppfylt. ikke at jeg i utgangspunktet viste hvor mye kjøretøyer som var i spillet, men en redusering framfor å fjerne alle er helt klart best.

 

og når man ser på settinga i spillet, dvs et ganske øde område langt fra folk og fe, eller kanskje ikke så langt fra fe....men uansett, jeg synes det ikke blir rett med mye biler i dette spillet.

 

ellers så var det omtrent bare gode nyheter, eneste er kanskje at scriptinga ikke høres så positiv ut nå, men når vi får prøve det etterhvert så endrer vi nok mening.

Lenke til kommentar
Han starter med å fortelle at utviklerne er smålei av å stadig måtte bruke dyrebar tid på å avkrefte rykter, istedenfor å utvikle og få ferdig spillet, som han vet mange venter på.

Hva er det for slags bullshit? Hvorfor skal utviklerne sitte og bruke tid på dette? Er det ikke det man har PR-ansvarlig for? :hmm: Hvis det er dårlig organisert i teamet deres, er det ikke rart de bruker lang tid på å få spillet ferdig...

Lenke til kommentar
Han starter med å fortelle at utviklerne er smålei av å stadig måtte bruke dyrebar tid på å avkrefte rykter, istedenfor å utvikle og få ferdig spillet, som han vet mange venter på.

Hva er det for slags bullshit? Hvorfor skal utviklerne sitte og bruke tid på dette? Er det ikke det man har PR-ansvarlig for? :hmm: Hvis det er dårlig organisert i teamet deres, er det ikke rart de bruker lang tid på å få spillet ferdig...

Skyt heller meg, som var korttenkt når jeg formulerte setningen i denne artikkelen. Har endret dette til følgende nå: "Han starter med å fortelle at det er trøttsomt å bruke dyrebar tid på å avkrefte rykter, i stedenfor å jobbe med spillet som han vet mange venter på."

Lenke til kommentar
Skyt heller meg, som var korttenkt når jeg formulerte setningen i denne artikkelen. Har endret dette til følgende nå: "Han starter med å fortelle at det er trøttsomt å bruke dyrebar tid på å avkrefte rykter, i stedenfor å jobbe med spillet som han vet mange venter på."

6273156[/snapback]

Ah... Da så. Kanonkuler tilbaketrukket. :D

Lenke til kommentar
På et halvår kan mye gjøres, men med slike spill tar det jo omtrent et halvår bare på finpussingen.

Dei har jobba lenge med finpussinga alt.

6269756[/snapback]

 

Det er det de sier ja. Tror egentlig ikke på dette i det hele tatt, jeg. Når de enda holder på å legge til og fjerne ting fra spillet, er det et tegn på at de enda ikke har bestemt hvordan spillet skal bli. At de er langt fra ferdig. De bør kanskje definere "finpuss", så vi får vite om de forstår ordet.

Lenke til kommentar

Delvis skyldes dette at THQ sende Dean Sharpe for å "fikse" Stalker. Etter at han kom er det gjort ein del endringar (derfor dei siste rykta).

 

Ellers måtte dei endre ein del ting etter at dei satte i saman alle delane av spelet. Delane var meir eller mindre ferdige, men når alt vart satt i saman var dei ikkje heilt fornøyde.

 

Men det er har vore litt vel mykje usikkerhet rundt dette spelet. Håper at ting betrar seg til Stalker 2.

Lenke til kommentar
Men det er har vore litt vel mykje usikkerhet rundt dette spelet. Håper at ting betrar seg til Stalker 2.

 

Det vil det nok garantert. 100% sikkert, faktisk. De sier jo selv at de har vært borti omtrent hver eneste feil et utviklerteam kan komme borti, så de har nok lært mye om hvilke feil man ikke må gjøre. Dette tror jeg er god erfaring for dem når det gjelder fremtidige spill fra disse folka. :)

 

EDIT: La til quote.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...