Gå til innhold

Kraftig kameratelefon fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne hvordan man mener denne ligner på N70. Det er N72 som er helt og holdent bygget på N70, mens denne er vel også langt mindre i volum og har en helt annen stil. Ganske ulikt tidligere Nokia synes nå jeg.

 

Er fristende å vente på denne, men likte ikke designet så veldig. Skulle gjerne hatt denne i N72-deksel.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne hvordan man mener denne ligner på N70. Det er N72 som er helt og holdent bygget på N70, mens denne er vel også langt mindre i volum og har en helt annen stil. Ganske ulikt tidligere Nokia synes nå jeg.

 

Er fristende å vente på denne, men likte ikke designet så veldig. Skulle gjerne hatt denne i N72-deksel.

5984853[/snapback]

 

N72 er på en måte oppfølgeren til 7610.

Er som N70, bare GSM og annet utseendet, synd mht skjermen...

 

N73 er ment å skulle være K800 killer, jeg har hørt de som har sett bilder tatt av begge, dette kan bli interresant.

N73 har samme kamera som i N93, med unntak av optic zoom selvsagt.

 

Har hørt disse kommer i (lukk ørene arehei hehe) september, ikke Juli som Nokia hevdet, antar vi får vente å se?

:)

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
N72 er på en måte oppfølgeren til 7610.

Er som N70, bare GSM og annet utseendet, synd mht skjermen...

Ikke nødvendigvis oppfølgeren, men på pressevisningen sammenlignet de modellene fordi de begge var funksjonalitet kombinert med design.

 

Det er jo uten tvil liten forskjell på denne og N70-5. Det som er ganske dumt er at de ikke engang har tatt seg bryet med å legge inn nyeste S60. Dette viser at de gjør en litt slapp jobb med N72 synes jeg.

 

Har hørt disse kommer i (lukk ørene arehei hehe) september, ikke Juli som Nokia hevdet, antar vi får vente å se?

Ikke ille. Du mente jo N80 skulle komme i juni så da skal vel det der stemme fint og :)

 

Uansett blir det spennende å se. Er bra Nokia presenterer mobiler som ikke kommer om et halvt år og slikt.

Lenke til kommentar
N73 er ment å skulle være K800 killer, jeg har hørt de som har sett bilder tatt av begge, dette kan bli interresant.

5985091[/snapback]

Dette blir helt klart den nye kameraduellen. Selv om jeg helt partisk ikke er i tvil om at SE vinner nok en kameraduell må jeg allikevel si N73 er en interessant mobil: den er tilnærmet lik K800i i størrelse og samtidig utstyrt med det meste N80 har å by på. Spesielt tykkelsen på 19 mm og QVGA-skjermen på 2,4" lokker.
Lenke til kommentar

Tatt fra denne artikkelen.

 

Nokia N73 - Carl Zeiss i liten innpakning

Nokias første Carl Zeiss-telefon, N90, var en gigant som fikk mange til å tro at gode kameratelefoner må veie mer enn 140 gram. Nye N73 motbeviser det, og er Nokias hittil mest elegante forsøk på en kameratelefon som ser bra ut samtidig som den sparker fra seg. I tillegg kommer en 2,4 tommer stor skjerm, Series 60-menysystem og Wi-Fi, som gjør N73 til en av de desidert mest avanserte smarttelefonene fra Nokia til nå. (min utheving)

 

Her står det jo at den faktisk har Wi-Fi? :)

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Tatt fra denne artikkelen.

 

Nokia N73 - Carl Zeiss i liten innpakning

Nokias første Carl Zeiss-telefon, N90, var en gigant som fikk mange til å tro at gode kameratelefoner må veie mer enn 140 gram. Nye N73 motbeviser det, og er Nokias hittil mest elegante forsøk på en kameratelefon som ser bra ut samtidig som den sparker fra seg. I tillegg kommer en 2,4 tommer stor skjerm, Series 60-menysystem og Wi-Fi, som gjør N73 til en av de desidert mest avanserte smarttelefonene fra Nokia til nå. (min utheving)

 

Her står det jo at den faktisk har Wi-Fi? :)

5987147[/snapback]

 

Har nå oppdatert artikkelen :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...