Gå til innhold

Ny tynn og smal Razr på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke stor bredde som på V3x hadde vært noe problem om bare bredden hadde blitt utnyttet effektivt til å han en stor skjerm. Synd at de valgte å ha ha en såpass liten skjerm og heller ha brede rammer rundt skjermen. Det synes jeg var unødvendig.

 

Den avbildede telefonen ser bra ut. Håper bildet er ekte og at den får 320x240 oppløsning.

 

PS. Hva er den lille "klumpen" nederst på telefonen der mikrofonen sitter? Hadde det ikke vært en fordel om de reduserte denne klumpen noe? Både utseendemessig og med tanke på bruk av tastaturet?

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært en fordel om de reduserte denne klumpen noe? Både utseendemessig og med tanke på bruk av tastaturet?

5979571[/snapback]

Ikke enig. Er det noe jeg misliker, så er det å måtte trykke på knapper som sitter helt helt helt nederst på telefonen. Det er så krøkete å få tommeln ned til dem at en skulle tro en måtte knekke'n først. Det som er kult med denne telefonen er nettopp det at knappene flyttes lenger opp, slik at balansen blir noe bedre. Bare ikke den klumpen er så høy at den står i veien for de nederste knappene; da er man jo like langt...

 

Må bare sitere noe jeg selv fant morsomt:

 

1. Nice. If the name "Canary" doesn't stick, I suggest the "FNGRPRNT."

5980222[/snapback]

:lol::thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...