Gå til innhold

Bethesda har lansert The Orrery (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Redd det er noe jeg har missforstått jeg da. Går jeg på Downloads under Options på Oblivion kommer jeg ut i den "live marketplace" lista. Der ser jeg kun 7 objekter, som trailere, themes, bilder ol, men ingen mods. Hvor er det jeg fidder de?

 

(lett igjennom "resten" av live marketplace også, kan ikke si jeg ser noe :no:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke testet "the orrery" enda, så jeg vet ikke om den er noe bra, men i utgangspunktet synes jeg det er helt genialt at de utvider spillet med ekstra innhold mot små pengebeløp. Spesielt hvis det kommer tillegg som øker varigheten av spillet i form av quests og slike ting. :yes:

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke testet "the orrery" enda, så jeg vet ikke om den er noe bra, men i utgangspunktet synes jeg det er helt genialt at de utvider spillet med ekstra innhold mot små pengebeløp. Spesielt hvis det kommer tillegg som øker varigheten av spillet i form av quests og slike ting. :yes:

5953822[/snapback]

Synes det er genialt med ekstra innhold men hvorfor skal det koste?

Lenke til kommentar
Synes det er genialt med ekstra innhold men hvorfor skal det koste?

5953876[/snapback]

Du hadde vel heller sett at det ikke kom noe ekstra innhold antar jeg.

 

Spillet er jo allerede diiigert, og så lenge ekstra innhold ikke er påkrevet så synes jeg det er helt greit at de tar betalt for ting de har brukt ekstra tid for å utvikle.

 

Det er jo ikke akkurat snakk om noen enorme summer her (mindre enn en flaske brus på kiosken) og det er tross alt helt frivillig om man vil ha det eller ikke.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Synes det er genialt med ekstra innhold men hvorfor skal det koste?

5953876[/snapback]

Du hadde vel heller sett at det ikke kom noe ekstra innhold antar jeg.

 

Spillet er jo allerede diiigert, og så lenge ekstra innhold ikke er påkrevet så synes jeg det er helt greit at de tar betalt for ting de har brukt ekstra tid for å utvikle.

 

Det er jo ikke akkurat snakk om noen enorme summer her (mindre enn en flaske brus på kiosken) og det er tross alt helt frivillig om man vil ha det eller ikke.

5953886[/snapback]

Har IKKE sagt det!

 

hmm kansje...

 

Selfølgelig

Lenke til kommentar

En teoretisk fordel med at slikt innhold koster penger er at utviklerne kan legge mer arbeid i å utvikle det. Dersom Bethesdasoft tjener penger på å utvikle denne typen innhold, vil det sannsynligvis komme massevis av godt gjennomførte tillegg til dette spillet etterhvert som følge av at det betyr mer penger i kassa.

 

Jeg betaler med glede litt ekstra for den slags i allefall, og hvis mange nok andre gjør det samme vil det nok komme en rekke interessante tillegg til dette spillet i tiden fremover.

 

Det er jo klart det ville vært enda bedre (for oss forbrukere) dersom det samme innholdet hadde blitt gitt ut gratis i stedet, men jeg tror ikke det er særlig realistisk at de vil kunne lage det samme innholdet i såfall, siden det tross alt koster en god del å utvikle slike ting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...