Gå til innhold

Crysis ikke til konsoll (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crytek har snakket litt om Crysis for konsoll, og fortalt at det ikke er noe de vil prioritere enda.

 

 

Les mer

5898437[/snapback]

 

Vil tro dette spillet er heftigere en hva di konsollene takler, etter di bildene

og videoene jeg har sett har jeg ikke sett noe tilnermet på konsoll.

 

Synes og ha lest at spillet er DirectX 10 basert og så det må vel til med et neste generasjons kort for og få skikkeligt liv i dette spillet.

 

Men skal aldri si aldri :tease:

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Dette var overraskende: "Bernd Diemer Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed".

 

Er utrolig spent på dette spillet. I og med at videoene og screensene er rendret med DX9 så lurer jeg på hvordan det blir med DX10 :D Eneste problemet er at jeg må oppgradere rubbel og bit før den tid, for maskinen min har nok ikke sjangs til å kjøre dette spillet anstendig. :cry:

Lenke til kommentar
Hvorfor det? EA er vel en av få utgivere i verden som har økonomi til å gi Crytek frie tøyler til å få produktet ferdig, og som også kan markedsføre det riktig. Crytek var ganske misfornøyd med samarbeidet med Ubisoft om Far Cry.

5953411[/snapback]

Mitt inntrykk er heller at EA presser utgivelsedatoer på bekostning av produktets kvalitet. Dette er en veldig stor uting i mine øyne.

Lenke til kommentar
EA er jo som kjent en pengemaskin som prioriterer kvantitet fremfor kvalitet. Får bare håpe at Crytek ikke lar seg presse av EA på noen måte  :hmm:

5953428[/snapback]

 

Tåpelig utsagn. EA har masse lisenser som de melker for det de er verdt. Inntektene til disse lisensene gjør at de har økonomi til å finansiere eksperimentelle produkter som f.eks. The Sims var i sin tid, og Spore er nå. Og produkter som Black & White og Oddworld. Og Crysis, som er en kostbar produksjon som krever mye utviklingstid.

 

Den gode økonomien til EA gjør også at de har økonomi til å plukke opp smalere titler, som f.eks. Katamari Damacy, til distribusjon i Europa.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...