MartinF Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Hei.. Driver å "fresher" opp siden min: www.pcmnorge.com og det er noen få ting jeg ikke klarer helt selv. 1. Hjelp til templates, Cutenews Er ikke så flink til å gjøre om templatesene til cutenews så kunne trengt litt hjelp der. Det jeg ønsker er: Artikler: Her ønsker jeg et slikt oppsett: 2. Poll Ønsker en poll som er lik Proxy2 sin, men som man slipper og endre koden for hver poll(nr på pollen må endres hver gang). Og som har mulighet til å legge gamle pollene i en liste. 3. Headeren Har fått laget meg en header jeg er veldig fornøyd med, men som ikke er helt fin i bakgrunnen: http://pcmnorge.com/images/header.jpg Dette skulle vært fikset. Har PSD filen! Dette var det jeg kom på nå i farten. Er det noe du ønsker å hjelpe med, så bare send meg en PM Tusen Takk! Endret 13. april 2006 av Martins90
Jankee Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Flyttes til webdesign-katagorien då tråden passer bedre der. Punkt 1: Dette gjelder rein html/CSS problematikk og passer der. Punkt 2: Det er ein småjobb og ikkje noko stilling / større oppdrag som blir utlyst.
MartinF Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Snakker vi $$? 5894334[/snapback] Nei, desverre!
MartinF Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Har jeg fortstått reglene rett nå, så er det lov til en *bump* her..=)
Loomy Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Sikkert lov med en bump nå ja, men spørs om det hjelper. Var veldig mye arbeid for null $$
MartinF Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Sikkert lov med en bump nå ja, men spørs om det hjelper. Var veldig mye arbeid for null $$ 5909549[/snapback] Ingen trenger å hjelpe til med alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå