Gå til innhold

100 000 på Netshop!


Anbefalte innlegg

Siden september 2004 da jeg gjorde min første bestilling på Netshop.no har jeg nå handlet for over 100 000 kr :)

 

Upåklagelig service og rask levering er det jeg forbinder med denne nettbutikken :D

 

Egentlig ikke store poenget i denne tråden, men synes Netshop fortjener litt skryt da jeg er særdeles fornøyd :thumbup:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen enkel måte å sjekke hvor mye man har handlet for hos netshop/komplet?

 

Eller må man gå inn på hver enkelt ordre og finne summen, og så legge sammen alle?

 

Sistnevnte tar for mye tid til at jeg gidder, selv om jeg er nysgjerrig :)

5881879[/snapback]

 

Jeg gikk inn å la sammen :blush: Kjedelig, men gøy å se at jeg hadde passert 100 høvdinger :!:

Lenke til kommentar
Er det noen enkel måte å sjekke hvor mye man har handlet for hos netshop/komplet?

 

Eller må man gå inn på hver enkelt ordre og finne summen, og så legge sammen alle?

 

Sistnevnte tar for mye tid til at jeg gidder, selv om jeg er nysgjerrig :)

5881879[/snapback]

 

Jeg gikk inn å la sammen :blush: Kjedelig, men gøy å se at jeg hadde passert 100 høvdinger :!:

5881898[/snapback]

 

 

Stinn av gryn du... :blush:

Lenke til kommentar
Er det noen enkel måte å sjekke hvor mye man har handlet for hos netshop/komplet?

 

Eller må man gå inn på hver enkelt ordre og finne summen, og så legge sammen alle?

 

Sistnevnte tar for mye tid til at jeg gidder, selv om jeg er nysgjerrig :)

5881879[/snapback]

 

Jeg gikk inn å la sammen :blush: Kjedelig, men gøy å se at jeg hadde passert 100 høvdinger :!:

5881898[/snapback]

 

 

Stinn av gryn du... :blush:

5881962[/snapback]

 

Hehe... Har 3 dyre hobbyer : Data, Lyd&Bilde og biler så jeg prioriterer :innocent:

Lenke til kommentar

Tok en Excel-økt eg og. Landet på ca 69.000 totalt fordelt på 6-7 forskjellige butikker de siste 2-3 årene. Mangler info fra flexi-data, men ender vel på en 80k tenker jeg over 5 år, kanskje mer. Dell.no leder med 25k. Men e heldigvis "brutto" dette her, da mye av de gamle delene selges.

 

Skummel hobby dette her...

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Skummel hobby ja! Det er helt sikkert :!:

 

Jeg tror ikke jeg tør å regne sammen hvis jeg i tillegg tar med alt fra Komplett, Itbutikken, MPX, Multicom, Pcutstyr, PS-data og Mamoz :(

 

Hvis dama hadde visst alle detaljer hadde det blitt gøy :roll:

 

Pleier dere også av og til å kjøpe i skjul? :whistle:

Lenke til kommentar
Skummel hobby ja! Det er helt sikkert  :!:

 

Jeg tror ikke jeg tør å regne sammen hvis jeg i tillegg tar med alt fra Komplett, Itbutikken, MPX, Multicom, Pcutstyr, PS-data og Mamoz  :(

 

Hvis dama hadde visst alle detaljer hadde det blitt gøy  :roll:

 

Pleier dere også av og til å kjøpe i skjul?  :whistle:

5882666[/snapback]

 

Handler nesten alltid i "skjul" ja :) Ellers tror jeg det hadde blitt månelyst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...