Gå til innhold

Nye problemer for StarCraft: Ghost (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det betyr vel ikke noe annet enn at SC:Ghost var så elendig at de ikke ville gi det ut ;)

5821420[/snapback]

Exactly! :cool: Husker ikke hvor jeg leste det, men grunnen var visst at Blizzard syns resultatet var for dårlig. Spillet hadde sikkert solgt bra, men de syns ikke det var nok. Syns det står respekt av en slik avgjørelse, jeg...

Lenke til kommentar

Blizzard er perfeksjonister, de kunne faktisk utgitt et adventurespill om Warcraft to år før Warcraft III kom ut, men bestemte seg for at det ikke holdt "blizzard-standard" så de kansellerte det, og brukte heller det som WoW grunnlag. Holder med de som sier at de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dette kom i grunn ikke særlig uventet, nei. De fleste Blizzard-spill har ganske mange år på bakken før de gis ut. Heller det enn det motsatte.

 

Skjønt en bør naturligvis ikke gå altfor meget i den andre retningen heller. Duke Nukem Forever er jo kanskje et eksempel på dette. Om det nå engang blir lansert, har jeg mine tvil om spillet vil leve opp til standardene ettersom det har vært såpass lenge under utvikling (selv om de nå har oppgradert teknologien et par tre ganger).

 

Men ikke misforstå. Jeg mener ikke det samme om SC:Ghost.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...