Gå til innhold

TES: (Oblivion) Ang. det kjøpbare huset i Anvil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

OBS! SPOILERE! Om dere ikke har kjøpt huset råder jeg dere til å stikke av herifra.

DERE HAR BLITT ADVART!

Som kanskje flere av dere alt vet, finnes det et kjøpelig hus i omtrent alle byene i Cyrodiil.

I Anvil finnes det et nokså mystisk, men likevel stort og fint hus som man kan kjøpe for "usle" 5000 gold.

Jeg kjøpte det hovedsaklig fordi jeg hørte rykter om at det spøkte der eller noe sånn. Virket litt spennende.

Huset er ganske så tomt, bortsett fra et lite "veggmaleri" i kjelleren.

Når jeg går inntil det, ser det ut som at det går an å åpne det (crosshair endrer seg). Dessuten står det at det er en portal.

Likevel, jeg kan ikke få åpnet den!

Hvordan gjør jeg dette? Hvordan får jeg åpnet døren?

Helst ikke gi meg et direkte svar på hvordan jeg gjør det om det er mulig. Heller si hvor jeg burde dra for å få neste spor i den mystiske saken.

Tusen takk for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ta med brevet og skjeletthånda som ligger i huset. den ligger i inngangsetasjen, på gulvet, i en knust vase. du får "unlocka" den etter at du har sovet der en gang og drept spøkelsene..

Skrevet
Jeg driver med den questen og nå, og funnet fyren i Imperial City, men uansett hva jeg gjør vil han ikke bli med tilbake til Anvil og hjelpe meg :(

5818400[/snapback]

Det er ein bug. Eg hadde problem med den òg. Det eg gjorde var å snakka med ein random fyr utanfor den tavernen han er i. Om han fyren. Så får eg oppdatert quest ting SJØLV om me allereie veit at han bur der. Og då kan du snakka med han om å følgja deg heim.

Skrevet
Jeg driver med den questen og nå, og funnet fyren i Imperial City, men uansett hva jeg gjør vil han ikke bli med tilbake til Anvil og hjelpe meg :(

5818400[/snapback]

Det er ein bug. Eg hadde problem med den òg. Det eg gjorde var å snakka med ein random fyr utanfor den tavernen han er i. Om han fyren. Så får eg oppdatert quest ting SJØLV om me allereie veit at han bur der. Og då kan du snakka med han om å følgja deg heim.

5818703[/snapback]

Okey, takk skal du ha! Skal prøve med en gang! :w00t:

Skrevet

Det står vel i quest loggen at du skal spørre folk i IC om de vet hvor fyren er ? Fant ham selv før jeg hadde spurt noen om de visste hvor han var, da ville han seff ikke være med noen plass

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg holder på med det questet der nå, men jeg klarer ikke slutten!!

obs: spoiler....... (tror jeg)

Jeg får pokker meg ikke drept han gærne necromancern... han tar meg på 3 slag.... jeg prøver å slå løs på han så kan ikke klarer å loade spells, men det går ikke.... prøvde å ta han på lvl6, gikk ikke, prøvde igjen på lvl9, gikk heller ikke.... sukk...

noen tips på hvordan drepe han?

Skrevet (endret)

Når jeg skulle drepe han på lvl 22 så brukte jeg bare spesial piler (5 som gav 40 shock dmg per pil, og 2-3 som gav 15 fire dmg) i tillegg til bow of harm (+8 dmg per pil) så jeg vil nesten påstå at han er litt overpowered. :p

EDIT: Kan vel si at jeg har på middels vansklighetsgrad.

Endret av Islanbadsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...