Gå til innhold

Extreme Edition 965 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oioi, lurer på hvor varm den blir med standardkjøler :!:

5803292[/snapback]

 

Ikke så ille faktisk, virker som de har fått gjort endel med forbruket. Litt vansklig å si direkte utifra testene på anand, iogmed at AMD-hket bruker endel mer strøm, men allikevel.

 

Ellers synes jeg ikke dette virker som en særlig spennde CPU, dyr og medlem av en døende arkitektur.

 

AtW

Lenke til kommentar

Iflg hothardware.com som har testet denne, så er den faktisk marginalt kjøligere en 955 cpuen, til tross for at den er klokket 300Mhz høyere.

 

Når det er sagt - dette er ikke en 'AMD-killer', og vi vet at Conroe er rundt neste sving, så markedet ville jeg tro er svært begrenset! (Hothardware anslår prisen til USD 1.000 som skulle bli ca 8 - 9.000,- i Norge).

 

mvh r.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
oioi, lurer på hvor varm den blir med standardkjøler :!:

5803292[/snapback]

 

Ikke så ille faktisk, virker som de har fått gjort endel med forbruket. Litt vansklig å si direkte utifra testene på anand, iogmed at AMD-hket bruker endel mer strøm, men allikevel.

 

Ellers synes jeg ikke dette virker som en særlig spennde CPU, dyr og medlem av en døende arkitektur.

 

AtW

5803819[/snapback]

 

Helt enig..

Testen på Anand var interessant.. Jeg var overrasket over den (relativt) lille forskjellen i strømforbruk.

"Overall" er jo FX'n en bedre CPU.. helt klart..

Denne (965EE) er likevel interessant for de meste ekstreme "Intel-gutta" på Xs.org.. med überkjøling og høy VCore klarer sikkert noen å prestere noen bra bencher. før "menigheta" får kloa i Conroe's... :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...