Gå til innhold

netKar Pro informasjon


Anbefalte innlegg

Da går det an å forhåndsbestille netKar Pro for 30 euro fra netKar-pro.com Release-dato er 10. april.

 

Hva er netKar Pro?

En online racingsimulator, med fokus på realisme. Vant BHMotorsports.com 's pris for "Most promising game of the year 2006".

 

-------------------------------------

(Fra netKar.pro.com):

 

Features

 

- New DX9 graphics engine

- 2 new switchable sound engines

- New multiplayer engine

- New advanced tire math model

- Advanced aereodyinamic math model

- Support for professional data analisys through AIM-SportLine software

- Fully realistic onboard AIM display

- Fully clickable 3D cockpits

- Support for 3D view control devices (TrackIR)

- Ultra realistic setup and time management during races

- Advanced tire wear and management options

- 4 cars modeled after real similar counterparts' telemetry data and engineering consultants

- 4 tracks with 8 total variations

- More than 10 racing teams

- Garage

 

 

Some special features

 

> Interactive cockpit

 

netKar Pro allows user to immerse himself in the core of the simulation. The cockpits are conceived and modeled with high details and, for the first time in a racing simulation, the dashboard instruments are interactive: buttons and switches are "active", so that is possible to activate them by mouse, keyboard or game controller, like the most professional flight simulations.

 

> Dynamic visuals

 

Experience real time 3D view control in netKar PRO just by moving your head. Easily set how many degrees you want to turn your view to the left or right (and the speed of this

movement) using buttons on the game controller, or directly use Track IR technology: The only true 6 DOF head tracking system of its kind. TrackIR takes your nKPro experience to astonishing new levels of realism and immersion.

 

> Tyres

 

netKar Pro features dynamic tyre surfaces which change not only in behaviour but also in visual appearance as more and more track miles are added to their carcasses, when dirt build up occurs on the tyre and from punctures and tyre damage from contact.

 

With the tyre's visible appearance changing to reflect these changes, not only will the driver feel the differences but also will be able to see it, giving a whole new dimension to tyre management in simulated motorsports.

-------------------------

 

Hva annet kan man si? Jeg har allerede forhåndsbestilt, og gleder meg som en unge til å prøve ut denne simmen :D

Endret av trollmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg litt skuffet her, trodde bilene fra gratis versjonene skulle være med. Ferrari 360 og Zonda hadde jo vært råe å kjøre med interaktiv cockpit og bra lyd og grafikk. Formel biler er drit kjedelig å kjøre synes jeg iallefall.. får håpe det kommer noen andre biler etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

complexity: Jeg har også lurt på det, men jeg tviler. netKar Pro har bare 4 "open-wheelers" å race med. Jeg, og mange flere, ser ikke på netKar Pro som en utfordrer til LFS, men heller en sim som går litt dypere i realismen (på bekostning av brukervennlighet) og har andre nye features som LFS ikke har.

Lenke til kommentar
complexity: Jeg har også lurt på det, men jeg tviler. netKar Pro har bare 4 "open-wheelers" å race med. Jeg, og mange flere, ser ikke på netKar Pro som en utfordrer til LFS, men heller en sim som går litt dypere i realismen (på bekostning av brukervennlighet) og har andre nye features som LFS ikke har.

5903570[/snapback]

 

Får spille begge 2 da :D

Lenke til kommentar

Fikk prøvd det litt i går kveld (hadde en lett influensa versjon, så jeg var oppe sent)

 

Må nok prøve litt mer i dag, for jeg ble ikke imponert, motor lyden er kanskje den verste jeg har hørt i noe bilspill, uansett innen hvilken genere. Når jeg kjørte med maks turtall hørtes det ut som den gikk til 5000 bare.

 

Synes heller ikke lyden ga noen tilbakemeldinger, jeg gir gass, bilen triller framover, og litt etterpå kommer lyden.

 

 

 

Owl: Ser du har skrevet litt i den andre tråden og, håper det ikke tar for lang tid med en patch.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Jeg fikk til å styre med piltastete, men ikke å starte den?=? sjønner ikke en drit..
På venstre side at rattet er det 3 brytere, bruk musa og trykk ned de 2 øverste. Men ikke forvent alt for mye uten analog gamepad/ratt. Jeg bruker gamepad, og det er fortsatt elendig. :p

5915714[/snapback]

 

Fikk til nå å har kjørt litt.. giringa var ganske kraumete ;)

 

mere buggete spill ska du lete lenge etter

Lenke til kommentar
gir opp det spillet her, får bare starta bilen, har kun klart å kjøre en gang

 

noen som får det til med tastatur, og hvordan gjør dere det?

5915986[/snapback]

 

Trykk K for å aktivere tastatur

 

Start bilen på knappene

 

Gass på A og brems på Z

 

Sving med piltastene <-- og -->

 

Trykk Space og A for å gire i 1'e

 

Trykk Space og S for å gire i Revers

 

 

Sorry hvis dette er feil, men slik jeg har oppdaget det

Endret av complexity
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg har testet ut netKar PRO 1.0.2 i halve dag og jeg har aldri i mitt

liv opplevd noe værre controller setup, makan til drit altså..Gass og bremsepedalen er helt umulig å få hver for seg.

 

Jeg har spilt og spiller ganske mange forskjellige bil/simulator spill og jeg bruker selvsagt racing wheels men controller setupen i netKar PRO er det værste

jeg har opplevd..fyttigrisen for et rot...

 

Du må få oppdatert første posten din

 

"A netKar PRO license costs EUR 36"

 

Ikke 30 som du skriver

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...