Gå til innhold

Google selger bøker på Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert greit å kunne laste ned noe slikt til en bærbar enhet med litt stor skjerm og kunne lese bøkene på f.eks bussen/toget etc.

 

Jeg synes det er fint at de sperrer for utskrifter. Det gjør at folk må holde seg til digitale media og dermed unngår man at folk finner på å skrive de ut på jobben eller skrive ut hjemme, med de følger det får for papirforbruk og miljøet. Jeg liker konseptet papirfrihet og synes google gjør en god jobb med å dra i riktig retning.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Om du har ein god skjerm funker det kanskje, men ikkje ein teneste eg kjem til å benytte meg av, papirversjonen er overlegen.

5753669[/snapback]

Ja papirversjonen har mange fordeler. Blant annet kan du ta den med deg over alt uten å være avhengig av strøm osv. Men jeg synest det er en stor fordel å kunne søke i bøker.
Lenke til kommentar

Ja, du har sjølvsagt store muligheter ved at dei kan legge inn alt mulig og du som forbrukar kan sitte i Afrika med din bærbar og kunne laste ned den siste boka til ein eller annan forfattar. Du har dei første sidene lett tilgjengeleg som du kan lese og kanskje finne ut at boka ikkje var å bra likevel.

 

Vil norske bøker havne her inne skal tru?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...