Gå til innhold

Klar til å rocke med Guitar Hero? (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til det kommer til Norge. Men hva blir prisen? Tipper at det blir dyrere enn vanlige spill, spesielt på grunn av gitaren som følger med. Noen som har et prisforslag?

5746208[/snapback]

 

 

Tviler egentlig på at det blir dyrere.. Verken Buzz eller Singstar er dyrere enn vanlige spill og der er det henholdsvis med fire buzzere og en mikrofon

Lenke til kommentar

Har gleda meg til det her sida det kom ut i statene, dei har brukt veldig lang tid synst eg, men endlig kommer det :)

Gleder meg til å spille jimi hendrix og red hot chillie peper :dribble:

Det står på sida til redoctane at det kommer til å koste 49.99£ når det kommer i england, noke som tilsvara ca 550 kr, så antar at det ligger på rundt en 500-600 kr. :w00t:

Lenke til kommentar
39 pund i engelske butikker tilsvarer 599 i norske butikker, så jeg vil tippe det kommer til å ligge på 699 med en gitar. Et røverkjøp, uansett.

5748771[/snapback]

Play.com tar 54.99 pund for det ferdig levert, pluss norsk moms blir det ca 699,-. Så de billigste vil nok legge seg på 699,- - kommer også ann på hvor flinke de norske kjedene er til å forhandle priser med distributøren :).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

K.E. Media opererer med 899 kroner som veil. pris nå. Beste pris i vår prisguide er for øyeblikket 799 kroner, mens Play.com tar 50£ inkl. frakt (tilsvarer 718 kroner inkl. norsk mva).

 

Husk at varer over 200 kroner i verdi må fortolles når de ankommer Norge, og det gjøres ikke gratis. Koster vel et par hundre kroner. Det er med andre ord neppe lønnsomt å bestille Guitar Hero fra utlandet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...