Gå til innhold

Artikler: Musikk og metall fra BenQ Mobile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et par EL71 her, så er det noe dere lurer på bare fyr i vei (bare ikke for avanserte spørsmål :) )

 

EL71 er bygd på S75 og har dermed alle de kjekke finessene som S75 har, men som en del savner på SXG75.

 

Ca like liten som SL75, men mye flatere og helt annen form selvsagt.

Displayet er supert, noe mindre enn det på SXG75 (altså høyere DPI for dem som liker det).

Video-opptak begrenset til 1:30 og ikke akkurat beste kvalitet. Skal ta bilder til helga (hvis regnet slutter...)

Lenke til kommentar

Lader kanoner... ;)

 

1. Er menysystemet det samme som på S75, funksjonsmessig og utseendemessig?

2. Hvordan er responsen i menyene i forhold til S75?

3. Har du mulighet for å kjøre java-benchmark, samme som de bruker i testene her på Amobil?

4. Kvalitet på slidermekanismen, like god som D600 eller slarkete som 6270?

5. Er tastene gode? Dette er vel egentlig en smakssak, men sånn generelt...

 

Og ja, vi vil gjerne se bilder. Og det gjør ikke noe at det regner. Jeg kommer ikke til å bare ta bilder i solskinn... ;) Og hvis du har muligheten, hadde det vært kult og sett sammenlikningsbilder med S75. Det er muligens samme kamera, eller?

Lenke til kommentar

1: Ja

2: lik

 

3:

JBench1: 1699

JBench2: 101

JBench3D: HQ: 63 , LQ: 81

JBenchHD: så mange tall i resultatet fra denne, ikke sikker på hva som brukes.

 

4: D600 er så stygg at jeg gidder ikke hente den engang :D Sammenlignet med SL75 (som har den beste mekanismen ever) så er den ikke like smooth på EL71. SL75 åpner seg selv bare du dytter den litt, men EL71 gjør ikke det. Den gjør dette ved lukking riktignok, så kan være denne prototypen som ikke er helt ferdigutviklet.

 

5: Tastene er litt spesielle. Virker som en slags gummi, veldig myke, men under gummien er det en hard knapp og relativt bra respons. ikke noe bråk som på S75 her i allefall :)

 

Sikkert samme kamera. Skal teste det til helga (eller når det blir finvær)

Lenke til kommentar

Takker og bukker, molna.

 

Du fikk litt andre tall enn Amobil gjør, så jeg har litt vanskelig for å gjøre meg opp en mening om hvor bra det er. Er det samme resultat som S75, eller? Eller har du en side som jeg kan se resultatene til andre (ikke bare Siemens) telefoner tatt med de benchmarkene?

 

Du kan si hva du vil om D600, men du må vel si deg enig i at den har en god kvalitetsfølelse når den åpnes og lukkes?

 

Ellers har jeg spikka et raskt sammenlikningsbilde i photoshop for å sammenlikne størrelsen på denne telefonen. Og det er ganske smått. Gleder meg til å se den i RL.

post-14619-1141907383_thumb.jpg

Lenke til kommentar

http://www.jbenchmark.com/

 

Noe lavere resultater enn for S75, som selvsagt skyldes at oppløsningen på skjermen er over 300% større :)

Uansett, rask nok på java, kanskje unntatt på 3D men utvalget 3D-spill er uansett minimalt.

Skal prøve å få lasta opp resultatene til jbenchmark.com , fikk ikke til nå, trolig ikke satt opp noen http-profil.

 

Ser ikke på bildet ditt, men EL71 er vel endel flatere enn de andre.

Materialene er magnesium og aluminium.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...