Gå til innhold

Kulturo: "Tatt av kvinnen" blir film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kan jo bli meget spennende - boken er jo vidunderlig og Petter Næss har jo bevist sin evne til å visualisere godt materiale med "Elling"-filmene.

5693315[/snapback]

 

Hva er det egentlig som gjør Elling-filmene bra? Jeg har aldri fatta det jeg, de er jo bare platte filmatiseringer av bøker som gir seg ut for seriøs sosial-realisme, men egentlig bare gjør narr av de som er litt annerledes.

Lenke til kommentar

Grøss og gru sier jeg bare, når den dårligste romanen på norskpensumet blir film kan det ikke gå bra.

 

Tatt av kvinnen må være den minst betydningsfulle boken jeg noen gang har satt fingrene i. Handlingen kort oppsummert: "oi hei, la oss pule litt. Det pules. Dæven nå blei jeg så sint at jeg klinte dine strømpebukser på den nymalte brune kommoden. Du er utro, pell deg vekk. Jeg savner deg, la oss pule litt igjen. Den ungen du har fått i mellomtiden gjør ingenting."

 

Og dette presentert på kino, unnskyld om begeistringen ikke stiger til værs. :whistle:

Lenke til kommentar
Grøss og gru sier jeg bare, når den dårligste romanen på norskpensumet blir film kan det ikke gå bra.

 

Tatt av kvinnen må være den minst betydningsfulle boken jeg noen gang har satt fingrene i. Handlingen kort oppsummert: "oi hei, la oss pule litt. Det pules. Dæven nå blei jeg så sint at jeg klinte dine strømpebukser på den nymalte brune kommoden. Du er utro, pell deg vekk. Jeg savner deg, la oss pule litt igjen. Den ungen du har fått i mellomtiden gjør ingenting."

 

Og dette presentert på kino, unnskyld om begeistringen ikke stiger til værs.  :whistle:

5694526[/snapback]

Du må lese mellom linjene. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...