Gå til innhold

Video fra Darkfall (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dessverre ikke noe bra ut. Det mangler ett konsept virker det som og de vil vel slite ganske hardt mot Age of Conan.

5677776[/snapback]

 

Darkfall er helt ulikt Conan. For eksempel: I Conan bruker de levels, i Darkfall bruker de skills. Så du trenger aldri å være level 20 for å kunne bruke noe, her vil hva slags skills du har avgjøre. For å få høyere skill i f.eks sverd, er det bare å finne et sverd å begynne å bruke det.

 

Du kan drepe hvem du vil, men du måtte ta konsekvensene av det. Alignment er nøkkelordet her...

 

"Mangler et konsept" - stikk innom www.darkfallonline.com og les litt Lore, det er faktisk meget bra.

Lenke til kommentar

Konseptet til Darkfall er i grunn ekstremt bra, og burde kunne hevde seg. Men jeg er dessverre litt usikker på om Aventurine/Razorwax har det som skal til for å klare et så massivt prosjekt. Jeg betviler hverken Claus eller mannskapet hans, men det er et ekstremt stort prosjekt de la ut på for 6 år siden, og erfaring er noe de har plukket opp "as they go", og det kan ikke sammenlignes på noen måte med MMORPG-veteranen Funcom. Alt vi får håpe, er at de ikke rusher spillet - det har et enormt potensiale, men kan falle fort hvis de tråkker feil nå.

 

Videoen viser at de har kommet lang vei, men også at de er langt fra ferdige. Jeg må også innrømme at jeg ikke syns videoen var særlig godt kuttet sammen, eller "produsert" så og si, men det var neppe det viktigste for denne videoen uansett.. Den viser litt av Darkfall, litt hvor langt de har kommet, og sist, men ikke minst, at Darkfall ikke er så mye vaporware som mange vil ha det til.

 

Vi må nok bare vente og se ;)

Lenke til kommentar
Så dessverre ikke noe bra ut. Det mangler ett konsept virker det som og de vil vel slite ganske hardt mot Age of Conan.

5677776[/snapback]

 

Darkfall er helt ulikt Conan. For eksempel: I Conan bruker de levels, i Darkfall bruker de skills. Så du trenger aldri å være level 20 for å kunne bruke noe, her vil hva slags skills du har avgjøre. For å få høyere skill i f.eks sverd, er det bare å finne et sverd å begynne å bruke det.

 

Du kan drepe hvem du vil, men du måtte ta konsekvensene av det. Alignment er nøkkelordet her...

 

"Mangler et konsept" - stikk innom www.darkfallonline.com og les litt Lore, det er faktisk meget bra.

5679012[/snapback]

 

Samme gjør de i Conan. Levels betegner hvilken erfaring du har, ikke hvor mye du kan slå for. Conan har ett realtime slåssesystem så en Level 20 kan slå en level 60. Darkfall har nesten ett realtime system men du styrer ikke forsvarsteknikkene selv, det gjør du i Conan.

Lenke til kommentar
Samme gjør de i Conan. Levels betegner hvilken erfaring du har, ikke hvor mye du kan slå for. Conan har ett realtime slåssesystem så en Level 20 kan slå en level 60. Darkfall har nesten ett realtime system men du styrer ikke forsvarsteknikkene selv, det gjør du i Conan.

5680742[/snapback]

Nåja. Age of Conan vil følge systemet til Anarchy Online, du levler opp, og putter skillpoints der du vil ha dem :) Du får experience og levels "the good old way", ved å drepe monstre og gjøre quests. Level vil nok derfor også definere hvor mye du slår for.

 

Videre, så styrer du IKKE ditt eget forsvar i Conan, det er prosent-basert. (Blocking, parry og dodge.) Det eneste forsvaret du kan styre er forskjellige typer stances, pluss at du kan bruke "evasive rolls". Og i kampen mellom en level 20 og en level 60 vil nok alle level 60'er kunne vinne med en hånd bak ryggen. Det er dog, teoretisk sett mulig for en level 20 å drepe en level 60, det er ikke som i WoW at du ikke har mulighet til å engang treffe noen med så høyere level.

 

Hilsen Archon @ Age of Conan forumene :) (Ser du henger der og ;) )

Endret av eXZire
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Får bare feilmeldingen "No rule matched url in config file." når jeg trykker på linken. Dog kan jeg se videoen gjennom Gamer.no's forside.

Filmen som denne forumtråden handler om er to år gammel. Etter redesignet i januar har artikkellenkene blir annerledes, og lenken fra denne forumtråden fungerte ikke fordi vi hadde glemt å sette opp redirect på slike videosaker. Dette er nå ordnet.

 

Filmen du antageligvis mente å kommentere har sin forumtråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916929

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg så bare denne artikkelen under "diskuter artikler" på første side, og trodde denne var ny. Hvordan i alle verden har denne tråden kommet seg så langt fram uten at noen har bumpet den?

 

Uansett, tilbake til riktig tråd. :)

Lenke til kommentar
Jeg så bare denne artikkelen under "diskuter artikler" på første side, og trodde denne var ny. Hvordan i alle verden har denne tråden kommet seg så langt fram uten at noen har bumpet den?

Noen hadde bumpet den, det vil si postet i feil tråd. Men innleggene er flyttet over i riktig tråd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...