Gå til innhold

TES: Kan du spille Oblivion? Test maskinen din her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk fail på CPU speed på min bærbare.. thats it.. trukke jeg orker å legge inn det på den uansett :)

Edit: det var på minimum da :p, ser skjermkortet mitt strøk på recommended.. :)

Endret av SpoileD
Skrevet
Jalla Intel Mhz! :!: Står 3GHz recommended, jeg har "bare" 2.8GHz AMD dualcore :cry:  :tease:

5669920[/snapback]

Så da drar den single og dual-kåre over samme kam. :p Betyr det at det ikke utnytter dual-kåre?

Og du må nok bare innse det; Du kjøpte katta i sekken da du kjøpte den maskinen. :D skulle kjøpt deg en med Celeron 3GHz!

Skrevet
Jalla Intel Mhz! :!: Står 3GHz recommended, jeg har "bare" 2.8GHz AMD dualcore :cry:  :tease:

5669920[/snapback]

Så da drar den single og dual-kåre over samme kam. :p Betyr det at det ikke utnytter dual-kåre?

Og du må nok bare innse det; Du kjøpte katta i sekken da du kjøpte den maskinen. :D skulle kjøpt deg en med Celeron 3GHz!

5669997[/snapback]

LOL ja nei uff :!:

AMD :love:

Skrevet
Svaret jeg fikk: Pass

Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog.

hehe....  :love:

5670177[/snapback]

Den fikk jeg og :D

Skrevet

Nett det samme som når jeg tok testen for HL2 Lost Coast, og jeg har jo 3000+ 2.0GHZ sant, og da trodde de at jeg bare hadde 2, men jeg har jo egentlig 3ghz på en måte

Skrevet

Det test systemet er verdt like mye som en våt dassrull. Jeg testa flere ting som sa at du har mere en nok maskinkraft til å kjøre spillet.

Men voldsomt rart da at jeg har testet disse spillene og det kjører ikke i nærheten av så bra som denne testen da skal ha det til.

Så dere burde nok ta dette med en STOR klype salt...

Skrevet (endret)

Eneste som ikke var pass på recommended var grafikk kortet mitt =P

Stoler ikke helt på den testen da, får den derre "Your System Rocks" meldinga på BF2 testen, som jeg spiller i medium og får rundt 30-40fps etter den nye patchen...

Endret av Northern
Skrevet

Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog.

Heheh.

Sånn, riktig emne denne gangen også.

Skrevet

Her også :) ... Men regner de klokket kort ? Eller bare producter generelt ?

Skrevet

Her også :) ... Men regner de klokket kort ? Eller bare producter generelt ?

5672954[/snapback]

Er nok bare standar produktet, i følge den siden tilsvarer min X2 4400+ 4,4ghz selv om den er klokket til 2,6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...