Gå til innhold

Final Fantasy VII: DoC lansert!


Swoofah

Anbefalte innlegg

Da har den foreløpige siste delen av FFVII-univers-spillet blitt lansert i japan!

 

Og etter hva jeg har sett av videoer og screens, så ser det faktisk ganske lovende ut. Denne gangen har Square gått bort ifra den vanlige "Rpg"-standaren og fokusert på en mer FPS-stil(Dog i 3deperson alá DMC) i dette spillet. Og ikke minst en online-del. Dette er første gang Square leverer et spill som er BÅDE singel og multiplayer.. Men multiplayeren her er litt begrenset, da spillingen ikke skal gå på tvers av landegrenser. FÅRLØPIG. Vi får se når den kommer hit :)

 

I for one is looking forward to it!

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Da har jeg fått spilt litt mer, har ikke så veldig lyst til å røpe noe særlig av historien, men en ting er sikkert; de av dere som liker både FFVII og DMC har virkelig noe å glede dere til  ;)  :D

5611717[/snapback]

 

Hah! Var det ikke det jeg trodde? :) Man har da lest litt om historien, så akkurat det skal gå greit! :p

 

Men: når tar det plass? Jeg leste først at det skulle ta plass 3år etter VII, og 1 år etter advendt children, men tror det var det første import-reviewet som det skjedde 3år etter Advendt Children? Ka e rett?

Lenke til kommentar
Da har jeg fått spilt litt mer, har ikke så veldig lyst til å røpe noe særlig av historien, men en ting er sikkert; de av dere som liker både FFVII og DMC har virkelig noe å glede dere til  ;)  :D

5611717[/snapback]

 

Hah! Var det ikke det jeg trodde? :) Man har da lest litt om historien, så akkurat det skal gå greit! :p

 

Men: når tar det plass? Jeg leste først at det skulle ta plass 3år etter VII, og 1 år etter advendt children, men tror det var det første import-reviewet som det skjedde 3år etter Advendt Children? Ka e rett?

5613384[/snapback]

 

Handlingen er lagt 3 år etter VII ja.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått spilt litt mer, har ikke så veldig lyst til å røpe noe særlig av historien, men en ting er sikkert; de av dere som liker både FFVII og DMC har virkelig noe å glede dere til  ;)  :D

5611717[/snapback]

 

Hah! Var det ikke det jeg trodde? :) Man har da lest litt om historien, så akkurat det skal gå greit! :p

 

Men: når tar det plass? Jeg leste først at det skulle ta plass 3år etter VII, og 1 år etter advendt children, men tror det var det første import-reviewet som det skjedde 3år etter Advendt Children? Ka e rett?

5613384[/snapback]

 

Handlingen er lagt 3 år etter VII ja.

5627228[/snapback]

 

Righto, var det jeg trodde :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hverken hatt tid elller mulighet til å legge ut noen egne filmer/bilder fra spillet. Men har nå fått tak i soundtracket hvor det fulgte med to musikkvideoer. Begge videoene er med samme sang (Redemption), men den ene er vanlig musikkvideo og den andre er lagd med klipp fra spillet og filmsekvenser i spillet. Artisten er Gackt (burde være kjent for de fleste som vet noe om j-pop/j-rock i hvert fall..)

 

http://rapidshare.de/files/16018996/Gackt_...mption.zip.html

 

Bare å si fra hvis det skulle være noen problemer med nedlasting. (Testet den selv for noen minutter siden, så burde gå greit inntil videre..) Filmene er komprimert i H.264, bruker selv siste versjon av Quicktime for å se de.

 

EDIT: Lastet opp på nytt igjen, i tilfelle det var noen som ikke fikk den med seg forrige gang. Kommer ikke til å gidde å laste opp flere ganger uten at noen spør meg om det...

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...