MrLee Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) http://eagames.co.uk/news.read.asp?id=6200 - Server search filters now work properly - All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the "G" key. - Mines can no longer be destroyed with other explosives - Flash bang effect radius decreased - Added unlocks for Sniper and AT kits - Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas. - Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded. - Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders. - Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter - Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased - APC Update – "Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials". This fix was a miscommunication to the patch team. Chinese and MEC APC’s have been reverted and the LAV25 now no longer shoots through penetrable materials. - Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks). - Performance gain found in static mesh rendering. - Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced. - Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming. yay Endret 11. januar 2006 av MrLee
AiKi Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ser bra ut! Gleder meg til patchen nå, blir moro med alle de som forsøker å drepe meg med granatkasteren på kloss hold. Hva menes egentlig med: - Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced. Betyr det at den har blitt nerfet enda mer? Lurer på hva slags unlock det kommer til Sniper og AT, jeg. *glede seg* Spørs når Dice/EA får fingeren ut og slipper patchen, da :\
_Paulsen_ Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Dette ser utvilsomt bra ut! Er jo verdt å merke seg at denne listen er kun listen over bugs som er fikset allerede Meget bra!
Jonulf Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det var litt kjpt at det ikke er mulig å skyte vekk miner. Det er ofte at tankser blir sperret inne. Nå må vi bare stå og vente på at noen skal komme og detonere minene fra fiendens lag
sablabra Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Synes EA begynner å melke oss litt for penger nå jeg. Først kommer en middels stor expansion pack, special forces, og nå skal de kommer med 2 bittesmå expansion packs til 6 pund per stykk. 3 baner og nye våpen er ikke akkurat stor forskjell...
Elendil Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ea står vel for mesteparten av detnegative med spillet.
chokke Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased... Neeeeeei . Eneste brukbare engi våpen på avstand
-Teddy- Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 - Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter 5421594[/snapback] Det betyr at TV missilen nå kan styres selvom den ikke har noen bakgrunn? Har alltid plaget meg, Havoc har vært udugelig i heli vs heli fight når TV'en ikke har kunnet blitt styrt oppover eller når det er "fog" der du trykker.
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 åja, er det DERFOR jeg alltid bommer jævlig med havoc?? pokk... ~50kr for en miniupdate? synes ikke det var så mye.. mye bedre enn 250-300kr (i vanlige norske butikker) for SF...
osmoen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Billigere enn SF ja, som for øvrig burde vært gratis, makan til bortkasta penger. Synd at EA ikke legger ved dette i patcher, for det er så aldeles ikke verdt 60-70 kroner. Så lenge man slipper unlocks fra disse i vanilla er jeg fornøyd.
sablabra Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Billigere enn SF ja, som for øvrig burde vært gratis, makan til bortkasta penger. Synd at EA ikke legger ved dette i patcher, for det er så aldeles ikke verdt 60-70 kroner. Så lenge man slipper unlocks fra disse i vanilla er jeg fornøyd. 5423361[/snapback] Jeg er enig, istedenfor at vi skal betale penger for hver eneste nye map og våpen som kommer så kunne de bare lagt ut en patch, og ikke laget en helt ny expansion pack. EA har noe å lære fra Valve med steam, hvor nye maps og lignende automatisk lastes ned
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Det er fordi Valve jobber på litt andre premisser enn EA. De selger CS:Source. Men da de gav det ut, var det ikke ferdig. Det er derfor det kommer maps, gode gamle maps, nå og da... Jeg vil si at CS:S ikke er ferdig før det inneholder alle maps som var standard i CS 1,6 f.eks.... og det tror jeg det er mange som er enige i. Så egentlig kan de ikke "selge" updates til spill man allerede har kjøpt, når det man har fra før er "uferdig".
diskvask Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Første versjon av Battlefield-spillene kan vel heller ikke kalles ferdig. Mange brett, men alle bugs/irritasjonsmoment...
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 hvis man ser bort i fra bugs, så kunne man kalle det ferdig, fordi man ikke har ett sammenligningsgrunnlag. Det er ikke andre versjon av Battlefield 2 som er kommet.. CS: S kan ikke kalles ferdig, fordi det er ting som mangler fra originale. De prøver jo å gjenskape originalen bare med bedre grafikk og fysikk. Så det blir litt feil å sammenligne. Selvsagt skulle jeg også ønske at EA var litt mindre pengehorer og gav noen maps gratis (Wake har jo blitt resirkulert, dog gjennom 2 spill, så det kan ikke ha vært såå mye jobb med det.)
-Teddy- Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Sant det du sier MrLee, så lenge ikke de nye pakkene påvirker vanilla serverne enda mer. Blir som at man kunne kjøpt Bazooka og flamethrower til CS:S for 300kr i butikken som kan brukes på alle vanlige servere.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Synes EA begynner å melke oss litt for penger nå jeg. Først kommer en middels stor expansion pack, special forces, og nå skal de kommer med 2 bittesmå expansion packs til 6 pund per stykk. 3 baner og nye våpen er ikke akkurat stor forskjell... 5422442[/snapback] Les litt nøyere: Den koster 6 pund i england men 10 i resten av europa (hvis jeg husker riktig nå da).
sablabra Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Synes EA begynner å melke oss litt for penger nå jeg. Først kommer en middels stor expansion pack, special forces, og nå skal de kommer med 2 bittesmå expansion packs til 6 pund per stykk. 3 baner og nye våpen er ikke akkurat stor forskjell... 5422442[/snapback] Les litt nøyere: Den koster 6 pund i england men 10 i resten av europa (hvis jeg husker riktig nå da). 5427427[/snapback] Hvor står det? Sikker på at det ikke er euro da? Men det blir vel fortsatt mer penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå