Gå til innhold

Hva gir dere foreldrene deres til jul?


ostenxx

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som vanlig er jeg svært usikker på hva jeg skal finne på å gi mine foreldre i julegave. Etter å ha funnet ut at de ennå ikke har rørt dvd'ene jeg kjøpte i fjor (grease & a beautiful mind), kommer jeg ikke på noe spennende å gi.

 

Derfor ber jeg dere som har gode forslag komme med dem i denne posten. Dere kan godt si hva dere selv kommer til å gi deres foreldre.

 

Men jeg må påpeke at jeg som student ikke kan blakke meg totalt, budsjettet er på 500 kr.

 

Dette er det jeg har vurdert:

 

dvd-->må være et par skikkelig gode filmer som er fristende å se, ikke noe dårlig actionfilm eller suppedrama. Har tenkt litt på fahrenheit 9/11. Komedier er også populært, dog ikke for avanserte og ikke dramakomedie. De har få dvd'er fra før.

 

"alkohol"- dette innebærer i all hovedsak vin (kvalitet viktigere enn kvantitet :p ) .

 

kosmetikk- til mor. Dette området er jeg helt blåst på.

 

 

Mvh. Øystein

 

PS: Må nevnes at mine foreldre er AP- folk, de kan ta seg et par glass vin i helgen og har et noe likegyldig forhold til religion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter som mamma ønsket seg morgenkåpe og et smykke får hu det av meg :) Får også noen håndkle av meg siden jeg klarte å få noen flekker på de nyeste hun hadde :p Fikk litt dårlig samvittighet..

Pappa ønsket seg ny kaffikanne, så det får han. Er ikke helt ferdig med gaven hans enda.. Tror jeg skal kjøpe en genser, eller noe også :)

Lenke til kommentar
Etter som mamma ønsket seg morgenkåpe og et smykke får hu det av meg :) Får også noen håndkle av meg siden jeg klarte å få noen flekker på de nyeste hun hadde  :p  Fikk litt dårlig samvittighet..

Pappa ønsket seg ny kaffikanne, så det får han. Er ikke helt ferdig med gaven hans enda.. Tror jeg skal kjøpe en genser, eller noe også :)

5296044[/snapback]

 

Koselige gaver det der. Velkommen forresten.

Lenke til kommentar

Hehe, mange gode forslag her folkens!

 

Var innom Clas Ohlson i dag og sjekket om jeg fant noe interessant. Endte med at jeg kjøpte et førstehjelpssett til bilen til 200 kr. Håper de blir fornøyd med den. Det er trossalt en grei ting å ha.

 

Kommer nok muligens til å kjøpe fahrenheit 9/11 til far samt et par pakker nidar risbrød (han er avhengig).

 

Til min bror kjøpte jeg en steelpad musematte samt ledningsholder for datamus.

 

Får se hva jeg kjøper til min kusine og fetter. Blir vel noe leker tenker jeg.

 

Jaja, viktigste blir jo uansett selve feiringen, så en snill gutt er vel (som noen foreslo over) noe av det smarteste jeg kan gi mine foreldre til jul.

 

:thumbup:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar

Moren min har akkurat kjøpt seg nytt hus (les:steingammelt) som det er masse arbeid med for at det skal gå an å bo der.... Tenkte jeg skulle kjøpe knebeskyttere (skal legge gulv med gamle knær) og tapet fjernemiddel....

 

Faren min har akkurat fått seg data og kan ingen ting.. Så til han har jeg skrivd en liten bok om hvordan han skal bruke dataen for å komme seg på nett+hvordan han sørfer++ på 76 a4 sider... Håper han blir fornøyd, for det var skikkelig mye arbeid... ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg er interessert i å vite hvorfor, men ble litt nysgjerrig....

5301062[/snapback]

jeg er enkelt og greit en fattig student ;)

kjøper gave til de sist, da jeg har venner som nok hadde rynket på nesen om de ikke fikk noe av meg. så de får julegave, bare ikke til julen. de får vel når pengene rasler inn på kontoen i slutten av januar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...