Gå til innhold

Omtale av FIFA 06: Road to FIFA World Cup (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra omtale, Mikael. Du klarte å "cracke" meg opp med Aylar sammenligningen, altså. :D

 

Det spillet hørtes forferdelig ut, egentlig. Jeg forstår hvorfor de (kanskje/mest sannsynlig) planlegger å få til to World Cup spill, men det er så trøttende og unødvendig. Hadde vært mye enklere om man kunne kvalifisere seg til VM og spille selve VM i ett og samme spill. Dette er vel det folk kaller typisk EA.

 

Er det forresten noen som vet om dette spillet kommer til PC? Har litt lyst å se hvordan denne narkis/latex grafikken ser ut. Kanskje selve utviklerne var under påvirkning av rusmidler da de laget spillet? Da er det ikke så rart at spillet var så forvirrende. :-)

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med å tro at varigheten er så dårlig som anmelder hevder. Det er jo nettopp dette som er bra med Fifa-serien, man kan spille om og om igjen, og alle kampene er forskjellige.

 

Personlig gir jeg blanke i hvilken setting man spiller i, om det er world cup eller treningskamper. Det er selve kampene som er morsomme.

 

Hvilke flerspillermuligheter finnes?

Lenke til kommentar
Jeg har litt problemer med å tro at varigheten er så dårlig som anmelder hevder. Det er jo nettopp dette som er bra med Fifa-serien, man kan spille om og om igjen, og alle kampene er forskjellige.

 

Personlig gir jeg blanke i hvilken setting man spiller i, om det er world cup eller treningskamper. Det er selve kampene som er morsomme.

 

Hvilke flerspillermuligheter finnes?

5272981[/snapback]

 

Helt enig. Derfor kjøpte jeg meg det, tenkte meg at det kunne bli kritikk rundt spillet men jeg gir blanke... :cool:

Lenke til kommentar

Synes også spillet er skikkelig moro, men nå har jeg ikke prøvd Fifa 06 heller. Det at klubblag og managermodus mangler bryr jeg meg ikke så veldig om, da jeg synes landslag er mye morsommere å se på i virkeligheten og da også å spille med.

 

Forøvrig så synes jeg den _store_ forskjellen mellom lagene i spillet og til og med mellom formasjoner er veldig bra gjort. Å velge 4 -3 -3 for Norge gjorde rett og slett underverker og de ble med ett mye mer offensive og lettere å score med heh (selv om det bare er Carew som kan drible :p). Det å spille med Brasil er jo bare en drøm, alle er skikkelige driblefanter og Ronaldinho er kongen på banen. De skyter også mye bedre enn Norge og er mer presise i pasningene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...