Gå til innhold

K750i stråler mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kjøpte min k750i hos Lefdal den 18. november, vil jeg ha fått den modellen med høyere stråling?

 

Vil dette være farlig, mtp. andre ting enn hodepine, f.eks. svekking av sædkvalitet osv ?

 

Hvor mye vil en slik økning ha å si? Jeg går med mobilen enten i bukselomma eller i jakkelomma, avhenging om jeg har jakke på eller ikke, altså er den alltid under 2 cm fra kroppen min .. :S

 

Blei litt redd jeg nå :p

 

Edit: Sjekka manualen min, jeg har 0,66 heldigvis..

Endret av bj0rnar
Lenke til kommentar

Strålingen er under halvparten av det EU anbefaler som maks. Og EU er vel en av de som peser mest om strålefare.

 

Tror ikke folk har noe å bekymre seg for.

 

Og vondt i hodet av telefonsnakk - trodde det kom av vibrasjon/varme fra høytaleren jeg?

 

Jeg mener, stråling fra mobil mener man fører til kreft - skal man da merke dette ved vondt i hodet når man snakker? Men jeg må innrømme at jeg ikke er eksperten her :).

 

Bare tviler på at mobilstråling er særlig mye farligere enn eksos, svevestøv, jordstråling, kraftledninger, stråling fra tven, radiobølger, mikrobølgeovner, lystoffrør, E-stoffer, konserveringsmidler, triclosan i tannkrem, for høy musikk, global oppvarming og atombomben :).

Lenke til kommentar
Blei litt redd jeg nå :p

 

Edit: Sjekka manualen min, jeg har 0,66 heldigvis..

5269564[/snapback]

Heldig og heldig.. Det betyr at du kanskje også har dårligere dekning på din telefon. Helsemessig tviler jeg sterkt på at det er noen merkbar forskjell. Som Alastor sier: Du har nok mer å tjene helsemessig på å bruke riktig tannkrem enn på å ha den "riktige" utgaven av telefonen.

 

Og vondt i hodet av telefonsnakk - trodde det kom av vibrasjon/varme fra høytaleren jeg?

5271562[/snapback]

Er det ikke det faktum at man konsentrerer seg som gjør at man får vondt i hodet? Det å ha en varmeovn på 0,5 watt like ved øret kan vel også gjøre at man blir litt varm i toppen. (Som om man ikke blir varm i toppen av å høre skravel i en halvtime uten bruk av telefon også. :p )

 

  Hm, hørtes mye ut..

Men de kan vel gjøre hva de vil for Norge sin del, siden Norge EEEEELSKER SonyEricsson...... :cry:

Mye med halvparten av anbefalt maks? :nei: Særlig når maksverdien er svært streng og det ikke er oppdaget noen merkbare sammenhenger mellom mobilstråling og helse ennå.

 

Jepp, det er vel en grunn til at norge elsker Sony Ericsson. F.eks det at de hører på kundene når det klages over dekningen og forbedrer senderen. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...