Gå til innhold

Revolution avdekkes 9. mai (Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde den micro-gameboyen var liksom den oppfølgeren til gameboy advanced, er mulig at de fokuserte på størrelse denne gangen, og vil fokusere på maskinkraft neste gang. Jeg hørte jo noen rykter om en gameboy-versjon av gamecuben for ikke så lenge siden. Ellers syntes jeg det er greit at nintendo holder tett om ting før alt er klart, og produktet er i produksjon. Overhyping fører bare til at folk blir skuffet når det endelig lanseres.

Lenke til kommentar
Jeg trodde den micro-gameboyen var liksom den oppfølgeren til gameboy advanced, er mulig at de fokuserte på størrelse denne gangen, og vil fokusere på maskinkraft neste gang. Jeg hørte jo noen rykter om en gameboy-versjon av gamecuben for ikke så lenge siden. Ellers syntes jeg det er greit at nintendo holder tett om ting før alt er klart, og produktet er i produksjon. Overhyping fører bare til at folk blir skuffet når det endelig lanseres.

5225378[/snapback]

 

Mener du den game boyen som liksom skulle være bakoverkompatibel med gamecube eller en annen :ermm:

Lenke til kommentar
Interessant. Det som virkelig kan være gull for Nintendo er hvis de gjør tidligere titler tilgjengelige over nett for en rimelig penge (a la Live Arcade på Xbox). De har jo mange klassikere å velge mellom.

5225324[/snapback]

 

Nintendo gir de ut gratis. NES, SNES og N64 spill som er lagd av nintendo :)

Lenke til kommentar
Nintendo gir de ut gratis. NES, SNES og N64 spill som er lagd av nintendo :)

5227181[/snapback]

Det vil i så fall være veldig dumt gjort; selv om de bare tok en tier eller to pr. spill så hadde det blitt enorme summer ut av det.

 

Men det er selvfølgelig et gigantisk salgsargument for Nintendo hvis du får med store deler av backkatalogen deres på kjøpet og de i tillegg priser konsollen lavt - de må bare passe seg så folk ikke kjøper konsollen kun for å spille de gamle spillene gratis :)

 

Jeg tipper de vil ta betalt, eller i beste fall ender på en løsning der du kan hente f.eks. X antall spill gratis og må betale en liten sum pr. stk. (ikke store greier; noe a la det en ringetone til mobil koster) hvis du ønsker flere.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Gleder meg som en liten unge allerede. Det blir svært spennende å få se noen spill i aksjon! Skjermbilder/filmer vil heller ikke være å forakte. Maskinvaren bryr jeg meg ikke noe særlig om, men selvfølgelig vil også denne falle under mitt lesestoff. Takk for en god nyhet, Nintendo leve lenge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...