Gå til innhold

Sider med gode tutorials for PS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hehe, ikke ment som å hakke ned noen, men sa bare at bilder kan være fete uten at du har typografi på det i det hele tatt :)

5346220[/snapback]

 

Den er godtatt vettu! ;) Trudde du mente at tekst ikke hadde noe i bilder å gjøre eller noe i den duren, men daaaaså.. Jeg for min del er veldig fascinert av forskjellige font's og alt jeg kan gjøre med dem i bilder osv, men som sagt: smaken er som baken :!: (full av sjiiit)

Endret av Sweedish
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har akkurat startet med Photoshop, Illustrator og MAYA Video tutorials på norsk, den første videoen var mer som en test og er en kort liten "stumfilm" det kommer flere etterhvert med norsk tale. Det er også vanlige teksttutorials her, samt nedlastinger av diverse ting som brushes, shapes o.s.v til photoshop.

 

Alt ligger på WebArt.no

 

:)

Endret av Dieter
Lenke til kommentar
Jeg har akkurat startet med Photoshop, Illustrator og MAYA Video tutorials på norsk, den første videoen var mer som en test og er en kort liten "stumfilm" det kommer flere etterhvert med norsk tale. Det er også vanlige teksttutorials her, samt nedlastinger av diverse ting som brushes, shapes o.s.v til photoshop.

Alt ligger på WebArt.no

6812386[/snapback]

 

Får du til video-tutorials på norsk som holder samme kvalitet som Radiant Vista så kan dette bli svært bra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...