El Matador Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Heisann! Opera blir tregt etter lang tid, det går tregt å laste sider og slik. hvordan kan jeg fixe dette? Vennsligst ikke svar som; Bruk Firefox, opera suger!
pmarius Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du må huske på å tømme cache og cookies-mappene av og til. Hvis ikke vil nok ytelsen bli dårligere. dette gjelder alle nettlesere.
El Matador Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Du må huske på å tømme cache og cookies-mappene av og til. Hvis ikke vil nok ytelsen bli dårligere. dette gjelder alle nettlesere. 5191382[/snapback] Hvor finner jeg disse mappene?
El Matador Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jeg tror ikke vi tenker helt likt her. Altså browseren blir treg etter 15-20min, så må den restartes før den virker fint igjen.
M-J Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 nei da tenker hvertfall ikke jeg likt.. da veit jeg ikke.. men prøvd og innstalere opera på nytT?
akh Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Skjer dette på spesielle sider, eller alltid? Prøvd å endre innstillingene for hvor mye cache du bruker? (innstillinger, avansert, historie) Prøv å endre både disk cache og memory cache. Sjekk her: http://nontroppo.org/wiki/Opera og http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=109
baremegigjen Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg hadde dette problemet for ca en uke siden. Endte med at maskina stoppet helt opp. Måtte kjøre en ikke helt ukjent tre-tasters-kombinasjon for å komme meg ut av opera. Prøvde med spybot, adaware, ccleaner og virussjekk uten at det hjalp noe større. Men nå har det av en eller annen grunn gitt seg. Mulig jeg fikk luket vekk noe dritt med ccleaner... Har du forresten sjekket om du har samme problem i IE? Hos meg oppstod samme problem der, så det er ikke sikkert problemet ligger i opera. Lykke til!
Hårek Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Forsåvidt et kjent problem, men for meg tar det en ukes tid før det blir tregt. Det må ha noe med minneallokering å gjøre, Opera kan bruke flere minutter etter avstenging på å tømme seg fra minnet. Dette ser man enkelt i Task Manager. Jeg har 1 GB minne. Blir kanskje fortere tregt hvis du har vesentlig mindre?
El Matador Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Forsåvidt et kjent problem, men for meg tar det en ukes tid før det blir tregt. Det må ha noe med minneallokering å gjøre, Opera kan bruke flere minutter etter avstenging på å tømme seg fra minnet. Dette ser man enkelt i Task Manager.Jeg har 1 GB minne. Blir kanskje fortere tregt hvis du har vesentlig mindre? 5193274[/snapback] Jeg har 2gb Dette gjelder alle sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå