ostehovel Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) OSTpad Version: Se Link Her er et skrive program som jeg har laget i VB Har ingen formening om å tjene penger men jeg har tenkt til å ha aktivering(Gratis) for å sjekke hvor mange brukere som bruker det Kom gjerne med forslag om endringer i programmet. Du kan ikke forandre eller bruke deler av prosjektet uten lov. Download: Download .EXE Source .rar (Use WinRAR at Rarlabs.com for RAR files.) Edit: Alt for mange skrivefeil... (Er Dyslektikker). Endret 19. desember 2005 av ostehovel
nomore Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Men hva gjør dette programmet ditt? Kildekode + forklaring er nesten påkrevd
Moskus Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Og som sagt i sticky-tråden: Hvorfor er den DLLen nødvendig? Kan den unngåes? Og hvis ikke: kan du lage en installer som fjerner den igjen etter testing?
kaffenils Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 hwuser for gratis registering Tror ikke du bør regne med å tjene penger på det.
ostehovel Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 hwuser for gratis registering Tror ikke du bør regne med å tjene penger på det. 5117607[/snapback] Nope, skal lage internet aktivering tenkte jeg(som er gratis) bare for å se hvor mange som bruker det... Men hva gjør dette programmet ditt? Kildekode + forklaring er nesten påkrevd 5117042[/snapback] Har nå puttet kildekode der..
Moskus Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Du har ingen lov til å forandre eller bruke deler av prosjektets innhold til dine egene programmer uten lov. 5116978[/snapback] Kanskje du skal skrive om denne setningen en gang til?
Jaffe Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg ville aldri betalt / donert for et program som kan svært lite, og som WordPad kan gjøre bedre... :/ Men stå på! Legg til noen "eksklusive" funksjoner, så er det med en gang mer attraktivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå