Gå til innhold

F.E.A.R fps-test. Post bilde-resultater her!


Anbefalte innlegg

For å gjøre denne tråden så ryddig som mulig så bør vi prøve å følge et standard oppsett.

 

1. Skriv hva dere har av cpu/ram/grafikkort.

 

2. Post bare resultater med følgende innstillinger:

Gå inn på "options" og så "preformance" i menyen til F.E.A.R. Sett "computer" og "graphics card" på "high".

Så går du inn på "advanced video card options" og "graphics" og setter "FSAA" på 4x. Oppløsning skal være på 1290x960.

 

Har du v-sync på i grafikkkortdriveren slår du av den.

 

Hvis du ikke gidder å prøve disse innstillingene er det heller ikke nødvendig at du poster i denne tråden. Kun disse innstillingene er interessante!

 

Har du ikke spillet kan en demo med fps-testen lastes ned her: http://gamer.no/art.php?articleId=19524

 

 

 

 

 

Da er jo jeg først ut:

 

Cpu:AMD4000

Grafikkkort:6800GT @390/1100

2gig kingson value ram

post-17633-1131145564_thumb.jpg

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-48683-1131145264_thumb.jpg

 

Er det disse innstillingene du mente?

 

post-48683-1131145310_thumb.jpg

 

Ble ikke så bra men =\

 

GeForce6800gt@stock

AMD 64 3200@stock

1Gb ddr400

 

Edit: Både cpu, gpu og ram har mye å gå på, så med oc skal jeg nok få noen fps mer! Vi har forresten likt skjermkort, Hva makser ditt på ? 400/1100?

Endret av Andy_12
Lenke til kommentar

Ja jeg får vel være med å leke jeg og :!:

 

Intel Extreme Edition 840

Gigabyte 7800GTX

1 GB Corsair DDR2 8000UL (1 Ghz minne, underklokket til 800 Mhz)

 

1280*960 med 4xAA = 35 FPS

 

sjekk alle testene jeg gjorde her:

 

http://myhken.com/hovedsider6/worklog_fear.htm

 

ps: På performance har jeg max....skal kjøre en test i morgen på high, for å se om jeg får bedre FPS da!!

Nå er det natta.... :sleep::sleep:

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
andrvars: ser at du ikke har "computer" på "high" men på "custom". kan du lese første innlegget og bruke de innstillingene der slik at vi kan sammenligne rettfredig? :)

5107413[/snapback]

Det blir jo costum når man går inn og forandrer oppløsning og setter på aa.....

Hos meg så setter dessuten pcen på af filtrering når jeg setter på high. Men slo det av siden han karen i en av de første postene ikke hadde det på.

Lenke til kommentar
*sukk* Onanias: Computer blir ikke på custum når man forandrer oppløsning og aa. Derimot forandres graphics card til custum. Hvis alle gjør som i post 1 så blir det likt for alle.

5108031[/snapback]

Hehe, du har rett, bare mistforsto litt...ser ut som jeg må få meg pcie snart på pcen og et gtx kort..dæven det dro noe jævlig. Selv om jeg klokka opp cpuen fra 2.55 til 2.75 fikk jeg ingen økning i fps. Ser ut som det utelukkende er x800xl som bremser.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
andrvars: ser at du ikke har "computer" på "high" men på "custom". kan du lese første innlegget og bruke de innstillingene der slik at vi kan sammenligne rettfredig? :)

5107413[/snapback]

 

Jeg konfigurerte computer som custom en gang i tiden, men innstillingene er akkurat de samme som High, selv om det står custom. (m.a.o, alt er på max hva angår computer settings.

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...