Gå til innhold

M570A / CL77 - Noen som har fått denne?


Senshi

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurte på om det er noen som har fått råskinnet til Clevo M570A ? :hmm:

 

Bestilte hos WB for en ukes tid siden, da de lovde at de hadde den på lager CL77

 

Dette pga verken www.shg.no eller www.pyton.no hadde den på lager. :cry:

 

Nå lurer jeg på om ikke WB har denne på lager heller. Selvpining å vente på ny laptop ass.... :ermm:

 

Mvh Senshi

Endret av Senshi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen ser rå ut den, men hjelper lite når det er en evighet til den kommer (føler det slik hvertfall) :cry:

 

WB lovde at de hadde den på lager, og skulle sende den asap. Håper de ikke lyver for mye. Da får de faen ikke flere sjanser fra meg ass :realmad:

 

Skal selvfølgelig skrive et fyldig referat når/hvis den kommer. :thumbup:

 

Mvh Senshi

Lenke til kommentar
mener å ha lest at lanseringsdato for M570 med gtx7800 grafikk er idag, isåfall vledig rart om noen skulle ha den på lager før idag...

5089645[/snapback]

 

 

Hmm... Dersom det du sier her stemmer, har WB lurt meg.... :no:

 

Får vente litt til før jeg klikker på WB.... :whistle:

 

Mvh Senshi

Lenke til kommentar
Hørt noe mer fra WB, Senshi?

5115431[/snapback]

 

Jada.... WB hadde visstnok hatt et par 7800 gtx kort, men disse ble solgt ut veldig fort. Hvis dette stemmer, finnes det noen heldige sjeler der ute.... :p

 

Jeg har blitt lovet en CL77 med 7800 gtx skjermkortet i løpet av denne uken/neste uke. Men det gjenstår jo å se.... :cry:

 

Prøvde btw å få et pristilbud av shg siden alle skryter så mye av dem. Har ikke hørt noe fra dem jeg? :ermm:

 

Mvh Senshi

Lenke til kommentar
Hørt noe mer fra WB, Senshi?

5115431[/snapback]

 

Jada.... WB hadde visstnok hatt et par 7800 gtx kort, men disse ble solgt ut veldig fort. Hvis dette stemmer, finnes det noen heldige sjeler der ute.... :p

 

Jeg har blitt lovet en CL77 med 7800 gtx skjermkortet i løpet av denne uken/neste uke. Men det gjenstår jo å se.... :cry:

 

Prøvde btw å få et pristilbud av shg siden alle skryter så mye av dem. Har ikke hørt noe fra dem jeg? :ermm:

 

Mvh Senshi

5116356[/snapback]

 

Tipper de lyver deg rett opp i trynet.

 

Det har de gjort til meg flere ganger angående lagerstatus og leveringstid.

 

Ikke tro på dem et sekund før du faktisk har maskinen i hendene.

Lenke til kommentar
*Venter i spenning*

 

Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten?

5128322[/snapback]

 

Skal du oxo bestille apwr?

 

Gleder meg som en unge til julaften. :love:

 

Bestilte med følgende specs:

Whitebox CL-77

2.0 GHz Sonomo

80 GB Harddisk

8X DVD-B Lightscribe

1024 MB DDR2 RAM

Trådløst nettverk Intel

WUXGA 17" Widescreen

Nvidia GeForce 7800

 

Herligheten ble ganske dyr til slutt :( Håper at den er verdt hver eneste krone..

 

Er det noen andre nettbutikker som har fått denne på lager nå? (Shg, pyton etc?)

 

Mvh Senshi

Lenke til kommentar
*Venter i spenning*

 

Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten?

5128322[/snapback]

 

Skal du oxo bestille apwr?

 

Gleder meg som en unge til julaften. :love:

 

Bestilte med følgende specs:

Whitebox CL-77

2.0 GHz Sonomo

80 GB Harddisk

8X DVD-B Lightscribe

1024 MB DDR2 RAM

Trådløst nettverk Intel

WUXGA 17" Widescreen

Nvidia GeForce 7800

 

Herligheten ble ganske dyr til slutt :( Håper at den er verdt hver eneste krone..

 

Er det noen andre nettbutikker som har fått denne på lager nå? (Shg, pyton etc?)

 

Mvh Senshi

5128376[/snapback]

 

Jeg har bestilt en identisk config som deg. Bortsett fra at jeg bestilte en standard dvd-brenner, men får en lightscribe til samme pris. Ja, også får jeg en bæreveske ;).

Bestilte nå mandag, og i dag er den i posten, slett ikke dårlig det da? Har sett her og på andre forum at WB har et "shaky" rykte, men i mitt tilfelle ser det riktig lovende ut :)

 

Grunnen til at jeg valgte WB, er at ingen andre kan levere WUXGA(1920x1200) til denne på lang tid enda!

Lenke til kommentar
*Venter i spenning*

 

Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten?

5128322[/snapback]

 

Skal du oxo bestille apwr?

 

Gleder meg som en unge til julaften. :love:

 

Bestilte med følgende specs:

Whitebox CL-77

2.0 GHz Sonomo

80 GB Harddisk

8X DVD-B Lightscribe

1024 MB DDR2 RAM

Trådløst nettverk Intel

WUXGA 17" Widescreen

Nvidia GeForce 7800

 

Herligheten ble ganske dyr til slutt :( Håper at den er verdt hver eneste krone..

 

Er det noen andre nettbutikker som har fått denne på lager nå? (Shg, pyton etc?)

 

Mvh Senshi

5128376[/snapback]

 

Jeg har bestilt en identisk config som deg. Bortsett fra at jeg bestilte en standard dvd-brenner, men får en lightscribe til samme pris. Ja, også får jeg en bæreveske ;).

Bestilte nå mandag, og i dag er den i posten, slett ikke dårlig det da? Har sett her og på andre forum at WB har et "shaky" rykte, men i mitt tilfelle ser det riktig lovende ut :)

 

Grunnen til at jeg valgte WB, er at ingen andre kan levere WUXGA(1920x1200) til denne på lang tid enda!

5129716[/snapback]

 

 

Har du fått den?? :dribble: Dette er en ordre: Kjør 3dmark 05, pcmark og alle andre benchmark programmer med en gang du får den :p ! Har det kommet noen tester enda da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...