Gå til innhold

Demo av Total Overdose (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette syns eg såg litt artig ut så denne er på vei ned as we speak :thumbup:

 

Edit: Meget kort demo, men pokker eg likte dette über coole spillet. Var faktisk ganske så morro de få minuttene demoen varte. Masse coole mooves, likte spesielt godt når duden vår har to pistoler i hånda og skyter på to ulike folk samtidig i slow-motion.

 

*** Overdreven bruk av smiley fjernet av moderator - TST ***

Lenke til kommentar
[iC,22/09/2005 : 15:33] Har spillet selv. Foreløpig bare warez. Synes det er veldig artig, men det er ikke et sånn spill som jeg fortjener et fullpris-kjøp.

vil du annbefale å kjøpe det?

Vel, jeg vil nå ikke kjøpe det. Jeg vener til det blir billigere. Dette er et spill som har heeelt elendig grafikk likevel, så på det tekniske taper du egentlig ikke noe ved å vente. Grafikken er allerede dårlig. Det er gameplay'et som teller her.

 

Om du har råd til å slenge ut 400kr i hytt og pine, så er nok ikke spillet et dårlig kjøp.

Jeg har veldig lite penger for tiden, så jeg kommer ikke til å kjøpe spillet. Ikke for fullpris.

Personlig råder jeg deg til å vente med å kjøpe det til det blir billigere. Det blir nok ganske kjapt billigere, skal du se :)

 

EDIT: Det finnes jo en demo nå, så kan du prøve den for å finne din egen mening på om spillet er verd pengene! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=23/09/2005 : 13:55]
[iC,22/09/2005 : 15:33] Har spillet selv. Foreløpig bare warez. Synes det er veldig artig, men det er ikke et sånn spill som jeg fortjener et fullpris-kjøp.

vil du annbefale å kjøpe det?

Vel, jeg vil nå ikke kjøpe det. Jeg vener til det blir billigere. Dette er et spill som har heeelt elendig grafikk likevel, så på det tekniske taper du egentlig ikke noe ved å vente. Grafikken er allerede dårlig. Det er gameplay'et som teller her.

 

Om du har råd til å slenge ut 400kr i hytt og pine, så er nok ikke spillet et dårlig kjøp.

Jeg har veldig lite penger for tiden, så jeg kommer ikke til å kjøpe spillet. Ikke for fullpris.

Personlig råder jeg deg til å vente med å kjøpe det til det blir billigere. Det blir nok ganske kjapt billigere, skal du se :)

 

EDIT: Det finnes jo en demo nå, så kan du prøve den for å finne din egen mening på om spillet er verd pengene! :)

har prøvd spillet og likte det :yes:

skal nok vente med å kjøpe det. Bedre grafikk ville jeg håpet for men gameplayet er bra

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...