Gå til innhold

Netcoms lille skrift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud jeg som var så glad,gledes dreper. :cry: Det er jo bra for de med småbarn i familien da. Snakk om å rund lure norge ass.

Rund lure?

 

Man kan ikke klandre NetCom for at mediene skriver ryktene opp nye tjenester, og da forekommer det ofte feil.

 

Og ja, når ting er for godt til å være sant er det gjerne ikke sant.

Lenke til kommentar

Henger meg på Escobar her. Kan overhodet ikke se hva NetCom har gjort som svekker deres troverdighet. At Dagbladet "driter seg ut" og ikke kvalitetssjekker det de skriver kan vanskelig lastes NetCom. Så vidt jeg så var det ingen i NetCom som bekreftet Dagbladet's opplysninger i artikkelen....

Her har Dagbladet gjort en råtten jobb, og det må stå for deres regning.

Lenke til kommentar

Var selv på lanseringen av dette tilbudet onsdag i forrige uke (for oss forhandlere) og dette fremkom da klart og tydelig. Har ikke sagt noe i den andre tråden tidligere siden lanseringen var offisielt i dag. NetCom lurer da absolutt ingen. Hva Dagbladet og andre skriver får stå for deres egen regning. Jeg synes dette er et godt tilbud og noe vi i min familie kommer til å benytte oss av. :)

 

Siden Amobil presenterer dette som "NetComs lille skrift" tolker jeg det som at Amobil er like "seriøse" som Dagbladet.

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar

Hmmm...

 

En eller annen har et easyTalk abo til 49kr mnd og tre andre har kontantkort...

 

Det koster da akkurat kr 0 å holde kontakt mellom disse.

 

Hvis dette ikke fører til flere kunder til netcom så blir jeg rimelig overrasket.

 

Hvis jeg ikke nylig hadde blitt kjæresteløs så hadde dette senket telefonregningen min ganske betraktelig :p

Lenke til kommentar

Smak på ordene... Trådløs FAMILIE.... Familie... ikke vennegjeng...

 

selvfølgelig må d være slike begrensninger...

 

Å media har vel aldrig klart å fremsi en nyhet 100% nøyaktig... å denne gangen dreit de styggere på draget en normalt... (jøss for et ordspill...:p )

 

Men hadde ønsket et slikt abo... Selv om det hadde vært til bare 1nr.... Sitte å snakke på mobiln døgnet rundt.. hehe...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...