Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Liquid Crystal!

Jeg hadde ikke noe kamera før jeg begynte, men det kom en kompis like etter så jeg fikk tatt et bilde når jeg hadde pussa den ene sia, får håpe det gjør susen ;) Men så gikk vi tom for pussepapir så må nok ta det en annen dag..

Ellers driver vi på med å slipe bort litt metall til viftehull foran og bak, Det er så artig med vinkelsliper assa :D :D

 

Kommer med bilder senere, skal ta litt flere bilder oxo ;) Som sagt det kan hende jeg får gjort noe mer med det i morgen eller noe sånt, skal skjære ut til viftehull i toppen og bånn, og ha ut et vindu ;)

Kommer til å gå tregt for har bare borr og vinkelsliper for hånden :p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Hehe foran skal det være en treplate av et slag så det vil ikke synes, og jeg fant ut av jeg skrur vifta til den plata, den viftehuller som var der fra før var ikke helt på midten, så jeg måtte bare ta sliperen og fikse litt :p

Men det blir ikke så fint inni heller... får se om jeg kan få sat på litt metall der! Tur dere det blir fint hvis jeg kler hele den treplata i metall innenifra også lakker i sølv metallic? skal gjør det men hele inni..

 

Øyvind

 

EDIT: skal være 120mm vifte i front, topp og bunn, 80mm vifte bak ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Ja jeg veit jeg burde det, men har ikke.... Er heller ikke ferdig, skal fortsette i dag men å slipe litt til å pusse så det lbir bedre (forhåpentligvis) , men nå sliter jeg med å få starta maskina mi nå... :( Har jumtstarta psu så er nok noe i veien med hovedkort ja... Men skull eikke tru det, for jeg har et tastatur som får et blink når jeg skrur på strømmen og den gjorde det nå så det komme rjo strøm gjennom der....

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Hei

Nå har jeg blitt ferdig med viftehullene i front og bak, og har såvidt begynt på topp og bunn, var på butikken i dag og kjøpte mer pussepapir så blir litt pussing ihelga, kanskje noen bilder hvis jeg får kompisen min på besøk :p

 

Ellers ser det ut som jeg har bestemt meg for hva som skal inni. Viftene jeg skal benytte meg av skal være med blåe LEDs, ikke alle men to elns...

 

Jeg har ikke helt fastslått alt enda, men ikke langt ifra :p:)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Bildene er nok litt i det største laget ja.

Bruk heller tumbnails om du kan ;)

 

Ellers ser det ganske bra ut, må nok si meg enig med caliber om hullet i fronten..

Men det går seg vel til ?!

Ja det har jeg ordna på ;)

Bilder kommer senere i dag, har fått til hullet, så nå er det fine kanter(så fint man kan få det til med vinkelsliper) og jeg har såvidt vegynt å tenke på hull i topp og bunn, skal fikse det senere i dag.

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Ingen som gidder si noe ell? Hadde satt pris på vertfall noe tilbakemeldinger.

jauda

 

ble bra det her :thumbup:

 

litt mer pussing så blir det bra

 

stå på ;)

Takk for svar, begynte å lure på om dette var interresant i det hele tatt... :( Skal på skolen om torsdag og pusse det, så blir nok bra :)

Takk for svar

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det interessant, men er ikke så imponert over kvaliteten/kvantiteten en gjennomsnittling worklog får...

 

Stå på du, begynner å se bra ut det her!

Skjønte ikke den helt jeg.. Kan du forklare litt mer?

Generelt her på forumet må man jobbe litt for å få skikkelige tilbakemeldinger i worklogger, så ikke fortvil om det ikke "tar av" med det første ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...