Gå til innhold

Omtale av Space Rangers 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker til greier, det ser ut til at kosmos har byrja å reagere på hjernebølgjene mine igjen. Seinast i dag tidleg gjekk eg og tenkte på kor vanskeleg det var for små spelstudio å hevde seg i spelmarknaden. Deretter tenkte eg på kor uniforme spel er i dag. Medan spel rundt 90-talet ofte var samansatt av mange forskjellige element (som t.d. i Dune, Wings, It came from the Desert, North and South, osb.), er nesten alle spela i dag fokusert rundt ein enkelt type gameplay (nokon som har eit godt norsk ord?).

 

Det tenkte eg altso. Og so plutseleg kjem det her. Sikkert eit veldig tøft, men eg blir alltid litt uroleg når omverda byrjar å forme seg etter tankane mine. :ohmy:

 

Jaja, tippar eg kjøper det uansett. :D

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Heisann! Jeg er også en (av de få?) som har oppdaget dette fantastiske spillet.

 

Jeg har imidlertid irritert meg over at det er så vanskelig å finne informasjon jeg trenger. Det meste ligger spredt over hele veven. Selv ikke på hjemmesidene til utgiver eller utvikler finnes det noe særlig fornuftig informasjon. For eksempel har jeg funnet at det finnes 1.06 patch til den russiske versjonen, mens jeg ikke har funnet en eneste til den engelske. Jeg har sendt noen mailer rundtom for å finne ut av dette. Patchen skal bl.a. redusere reparasjonskostnadene.

 

Jeg jobber også litt sporadisk med en norsk fan-site som vil inneholde diverse guider og annet snacks. Målet er da å få samlet det meste på den siden. Samtidig spør jeg nå om dette kan virke interessant for dere som har spillet. Ville dere besøkt denne siden og hjulpet til med å gjøre den "levende"? Det ryktes om en 3. utgivelse i space rangers serien og etter å ha lest et forslag til design dokumentet er jeg spent, for å si det mildt. Kan nevne multiplayer :thumbup: som et hint.

 

Btw, space rangers kan kjøpes fra play.com til £9.99 og leveres fraktfritt til Norge :cool:

Endret av Shagma
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Angående hjemmesiden har jeg jobbet litt sammen med noen russere fra det ofisielle forumet og fått oversatt en del fra russiske sider. Dessverre har jeg ganske dårlig tid og for tiden litt tekniske problem med serveren. SR2 skal forsåvidt slippes i USA i april hvis jeg ikke husker feil. Mulig det blir flere engelskspråklige sider om spillet da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...