Gå til innhold

Video fra Ultimate Spider-man (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, de bildene der var veldig tegneserie-aktig, men de minnet litt om en unnskyldning for utvikler til å ikke lage god grafikk. :p

 

Får se traileren nå, da.

 

EDIT: Wow! Det var akkurat sånn jeg hadde sett for meg spillet, slik som det så ut på traileren!

Liksom dette med at noen ganger popper det opp sånne tegneserieruter.

Det likte jeg veldig godt, sånn at man får en god tegneserie-følelse.

 

Men jeg skjønte ikke helt hva de mener med "But who said you have to choose side?".

Altså, er det ikke bedre om det hadde stått noe sånn som "But who said you can just be one?" eller noe sånn?

For "who said you have to choose side" betyr jo nesten sånn at det er noe negativt å kunne velge side (å kunne velge side skal jo dette spillet støtte!).

Er kanskje bare at jeg har misforstått, men jeg skjønte ikke helt den. :hmm:

 

EDIT2: Har Activision sagt noe om multiplayer-mulighetene?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
I Ultimate Spider-man får spilleren for første gang utøve rollen som både Spider-man og en superskurk i et Spider-man-univers generert frem via en teknologi navngitt ”3D Comic Inking Technology”

Hvis jeg husker ting riktig, så er denne "superskurken" spiderman etter han begynte å mutere ut av kontroll og ble til dette onde vesenet. Så dette spillet dreier seg rett og slett om at han kjemper mot ondskapen inne i seg selv, som prøver å sluke han for godt.

Lenke til kommentar
I Ultimate Spider-man får spilleren for første gang utøve rollen som både Spider-man og en superskurk i et Spider-man-univers generert frem via en teknologi navngitt ”3D Comic Inking Technology”

Hvis jeg husker ting riktig, så er denne "superskurken" spiderman etter han begynte å mutere ut av kontroll og ble til dette onde vesenet. Så dette spillet dreier seg rett og slett om at han kjemper mot ondskapen inne i seg selv, som prøver å sluke han for godt.

Ikke nødvendig vis. Det er ingen som har sagt at vi skal (eller i det minste MÅ) spille som Venom (som han heter).

Det kan jo godt hende at vi ikke skal spille som Venom, eller at vi faktisk kan velge hvilken slemmin vi skal ta rollen som. :)

 

Men du har rett, Venom er utslaget av Spider-Man etter at han ble infisert av ett eller annet.

Lenke til kommentar
[iC' date=15/07/2005 : 18:58]
I Ultimate Spider-man får spilleren for første gang utøve rollen som både Spider-man og en superskurk i et Spider-man-univers generert frem via en teknologi navngitt ”3D Comic Inking Technology”

Hvis jeg husker ting riktig, så er denne "superskurken" spiderman etter han begynte å mutere ut av kontroll og ble til dette onde vesenet. Så dette spillet dreier seg rett og slett om at han kjemper mot ondskapen inne i seg selv, som prøver å sluke han for godt.

Ikke nødvendig vis. Det er ingen som har sagt at vi skal (eller i det minste MÅ) spille som Venom (som han heter).

Det kan jo godt hende at vi ikke skal spille som Venom, eller at vi faktisk kan velge hvilken slemmin vi skal ta rollen som. :)

Det blir uansett spennende å se hvilken vei utviklerne velger å gå ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...