Mort1_s Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har et problem, etter å ha lasta ned modden "waterlevel" fra www.thegtaplace.com programmet gjør at du kan justere vannhøyden i meter, der 0'verdien er den vanlige høyden i spillet. jeg prøvde det og fikk vann lignende som på dette bildet. problemet kom etter at jeg hadde justert vannhøyden tilbake til 0 igjen, fordi da ble absolutt ALT vann i san andreas satt ned til 0 nivået. Dette medførte at svømmebasenger ble tomme (siden de ligger over havnivået) og "querry'en" ble oversvømmt totalt. Er det noen som har den originale filen til vannhøyden til san andreas på pc? eller kanskje noen tips? takk for alle svar
Bear^ Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vet ikke om dette kan hjelpe men det er i alle fall 2 water#.dat filer som lå i data folderen. data.zip
KristianF Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Trykk på den "Restore Defaults" knappen på det programmet, så er det fixet Husk å IKKE trykk på set etterpå! Endret 1. juli 2005 av Stealth-
V36a Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har lastet ned denne moden selv, og det var ganske artig å eksperimentere. Har for øvrig ikke testet SA etter jeg trykket på "restore defaults", men satser på det beste
Mort1_s Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 ååhhh tusen takk for de to "water" filene du sendte meg, nå funker alt som det skal
Fl@meboy Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Viss det er noen som vil ha modder og slikt til de andre gta spillene og sa da... Ta en titt her: www.gta3.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå