Gå til innhold

Omtale av Stronghold 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt seint med omtalen?

Ja, litt sent - spillet ble utgitt 25. april, altså ikke for seks dager siden som Kjet!l^ skriver. Men anmelder måtte prioritere en del andre artikler og anmeldelser, samt en hektisk uke i Los Angeles under E3. Derfor kom denne anmeldelsen litt senere enn vanlig.

Lenke til kommentar

Det er helt greit at dere prioriterer E3 i stedet for.

 

Et spørsmål til anmelder/Joachim_F: Vil du anse "Kingmaker" -modusen for å være litt for krevende for den gjennomsnittlige spiller?

Siden du må passe på alt med en gang, noe du ikke så ofte må i Campaignen.

Nå setter jeg meg ganske raskt inn i de fleste spill, og er blitt mye mer vant til det nå, men allikevel er det ofte jeg går på en smell, f.eks at jeg har glemt å bygge rottefangere eller vakthold ved matskjulet. Og plutselig er jeg under 50 :whistle: .

 

Ros: Veldig fin omtale og enig i alt!

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke denne fortjener en 7'er. Her det snakk om laber grafikk, elendig kameramuligheter, for mange irriterende bugs, for mye henger igjen av de gamle elementene fra forgjengeren (grow up firefly), actionfølelsen er ikke tilstede, storyen henger her også ikke på greip. Kan ikke anbefale dette spillet til erfarne strategispillere, da dette blir for kjedelig. Er du rimelig grønn på strategispill, og bryr deg lite om grafikk, story og bugs.. kan det spillet være holdbart.

 

Score:

5 av 10

Endret av leigulas
Lenke til kommentar

Jeg mener anmelder er for snill her. Spiller de fleste strategi spill jeg kommer over, og jeg var / er skuffet over Stronghold 2(ikke det at jeg syntes 1'ern var noe særlig heller da). Mener videre at spillet i seg selv er meget simplistisk, dårlig informasjon innad i spillet. Vanskelig å vite hvilke byggninger man trenger flere av, ingen eller lite informasjon om hvor mye den enkelte enhet produserer osv. Ellers er ideen god, men det kunne vært gjort så mye bedre.

Lenke til kommentar
Et spørsmål til anmelder/Joachim_F: Vil du anse "Kingmaker" -modusen for å være litt for krevende for den gjennomsnittlige spiller?

Nei, egentlig ikke, men det er ikke den modusen jeg ville startet med først. Du bør ha opparbeidet deg rimelig god forståelse av hvordan ting fungerer (gjennom kampanjene) før du går i gang.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Jeg syns ikke denne fortjener en 7'er.  Her det snakk om laber grafikk, elendig kameramuligheter, for mange irriterende bugs, for mye henger igjen av de gamle elementene fra forgjengeren (grow up firefly), actionfølelsen er ikke tilstede, storyen henger her også ikke på greip. Kan ikke anbefale dette spillet til erfarne strategispillere, da dette blir for kjedelig. Er du rimelig grønn på strategispill, og bryr deg lite om grafikk, story og bugs.. kan det spillet være holdbart.

 

Score:

5 av 10

4280317[/snapback]

 

 

Makan til møkka spill.. Er det beregnet for 4 åringer eller... Jeg holdt på å sovne av campaign delen... Greit nok at noen har andre ting å finne på, men gi dette spillet 7/10 er helt på jordet... Jeg ble faktisk litt skremt av dette...

Kanskje på tide å la noen andre ta over omtalene av strategispillene, for makan til tøvespill skal du lete lenge etter...

Dette er det klart dårligste strategispillet jeg noensinne har prøvd.. 0/10 poeng..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...