Gå til innhold

Guild Wars utvides (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WoW er like "dyrt" som GW, visst dere ikke har forstått det enda er dere helt drita i hodet. 1: WoW utvikles og lages nye ting på hele tiden. 2: GW blir på samme måten, bare at du må kjøpe nye pakker, du MÅ, så, det blir like "dyrt".

 

dere som ikke visste dette og droppa WoW for GW pga. pengene, har driti dere ut. :!:

Lenke til kommentar
Jeg tror dere har misforstått. Hva den nye tilleggspakken kommer til å inneholde har de ikke sagt noe om enda, de nye områdene dere snakker om skal streames opp til alle spillere om 2-3 uker, gratis.

Du har selvsagt rett, har blitt litt feilsitering her. Takk for hjelpen, det er nå rettet opp. :)

Lenke til kommentar
WoW er like "dyrt" som GW, visst dere ikke har forstått det enda er dere helt drita i hodet. 1: WoW utvikles og lages nye ting på hele tiden. 2: GW blir på samme måten, bare at du må kjøpe nye pakker, du MÅ, så, det blir like "dyrt".

 

dere som ikke visste dette og droppa WoW for GW pga. pengene, har driti dere ut.  :!:

Emm... :ermm:

 

Utrolig teit utsagn. Guild Wars kan du legge fra deg en stund uten å ha den følelsen av å måtte spille det fordi du betaler for det. Du er ikke NØDT til å kjøpe tilleggspakkene til GW.

 

Edit: Sorry hvis jeg hørtes litt irritert ut, men jeg følte meg nokså truffet av det der. Jeg kjøpte Guild Wars mye pga. pengene, men det blir uansett feil å sammenligne det med WoW, fordi det er to ganske forskjellige spill. Jeg føler overhodet ikke at jeg har "driti meg ut".

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Men en annen ting som er VELDIG bra med dette systemet....altså, jeg vet ikke om GW har egne servere fra de som laga spillet da....men ivertfall, så presser det de til å gjøre noe i stede for å ha denne "joda, om jeg jobber 2 timer mindre hver dag denne uka...så får jo folka like mye penga hver mnd...så er ikke noe stress.." mentaliteten på folka som utvikler....? :)

Lenke til kommentar
WoW er like "dyrt" som GW, visst dere ikke har forstått det enda er dere helt drita i hodet. 1: WoW utvikles og lages nye ting på hele tiden. 2: GW blir på samme måten, bare at du må kjøpe nye pakker, du MÅ, så, det blir like "dyrt".

 

dere som ikke visste dette og droppa WoW for GW pga. pengene, har driti dere ut. :!:

Høres ut som om du prøver å retferdiggjøre månedsavgifta til WoW her..

Må absolutt si at jeg foretrekker denne måten å gjøre det på, fremfor månedsavgift. DVS - så lenge utviklerne ikke messer slik at man får mange superduper fordeler av å kjøpe tilleggspakka etc etc - slik at om jeg har dette basis spillet så skal jeg kunne spille pvp i ascalon på samme premisser som en som har x antall tilleggspakker innstallert. Viss dem ikke gjør det sånn så vil det i praksis bli slik at alle som vil enjoye spillet måtte kjøpe tilleggs pakkene.

 

Men uansett, så lenge de kommer med såpass mye nytt og bra at jeg føler jeg faktisk får det igjenn ved å kjøpe pakkene - go ahead.

Dessuten så kommer det nok tilleggspakker til wow også ;) (I TILLEGG til månedsavgifta.... ops? :p)

Lenke til kommentar

nei, det kommer ikke tillegspakker til wow, har jeg hørt. (jada, jeg hørte og nå kan dere bare begynne og klage :yes: ) poenget mit var at begge spillene vil bli like dyre. MEn hvilket spill som er best, er smak og behag, end of discution (ahahaha discution? var det riktig? hakke peil på engelsk:))

Lenke til kommentar

Det er helt opp til deg selv hvor mye du vil at Guildwars skal koste. Jeg mener også å huske at hvis du faktisk regner på det så vil guildwars være billigere enn wow, selv om man kjøper expansions hvert halvår. Så må man jo tenke på at expansion kanskje ikke kommer så ofte etc.

Lenke til kommentar
WoW er like "dyrt" som GW, visst dere ikke har forstått det enda er dere helt drita i hodet. 1: WoW utvikles og lages nye ting på hele tiden. 2: GW blir på samme måten, bare at du må kjøpe nye pakker, du MÅ, så, det blir like "dyrt".

 

dere som ikke visste dette og droppa WoW for GW pga. pengene, har driti dere ut. :!:

Tror du seriøst at det blir like dyrt :ermm:

 

 

Vi gw spillere bruker ikke 1200 på updates!

 

DERE bruker 1200kr i året ikke vi..

 

(tviler på at updaten koster 1200kr.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...