Gå til innhold

Mer ADSL for pengene fra Start


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode pris/hastighet det der. Men hvordan er det med f.eks ping til servere? Syntes det er vel så viktig jeg da (om du spiller en del på nett selvsagt :) )

 

Venter bare på at catch skal øke hastighetene sine nå, har "klaget" min nød til dem..fikk tilbakemelding om at det var noe som foregikk der også :D

Lenke til kommentar

Hastighetene er jo greie, men hvordan er pingen? Synes flere bør begynne å tenke på hvilke ping man får fra levrandørene også, ikke bare hastighetene. Det er faktsik skjelden du får brukt full nedlastingshastighet likevell...

 

Man kan godt ha 10mb linje, men ikke kunne spille online spill glatt, fordi ISP'en er elendig.

Lenke til kommentar
Hastighetene er jo greie, men hvordan er pingen? Synes flere bør begynne å tenke på hvilke ping man får fra levrandørene også, ikke bare hastighetene. Det er faktsik skjelden du får brukt full nedlastingshastighet likevell...

 

Man kan godt ha 10mb linje, men ikke kunne spille online spill glatt, fordi ISP'en er elendig.

True, det er er mange isper som har over 100 i ping på norske servere. Derfor holder jeg meg til catch. Får ca 20-25 i ping på catch sine servere og 50-60 på de fleste andre. Men kunne jo selvfølgelig ha hatt med enn 1700/512.

Lenke til kommentar
vel, bluecom har 2200/512 til 349 da... de oppgraderer nettet sitt nå og er ferdig med hele nettet sitt i løpet av juni/august

Ser ut som bluecom har gode tilbud ja, har de dekning over mesteparten av oslo? Vet du hvordan linjene er med tanke på ping og online spilling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...