Gå til innhold

Microsoft fortsetter satsingen på Tablet PC-er


ponke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hekje råd til det, bruka overgang til 3,5" i stasjonær eller en anna bærbar for å legge inn linux, ellers bruka ej egentlig aldri cd/dvd rom, alt ligge på nettet alikavel.

Har jeg forstått det riktig...?

Du kjøper en maskin til 17058 NOK (eller mer, det var det billigste jeg fant den til ny i alle fall), og gidder ikke bruke 500 kroner på ekstern optisk stasjon fordi DET blir for dyrt totalt sett? Ikke at jeg skal tvinge deg til det eller noe, fant det bare litt stusselig rent logisk sett... ;)

 

Forøvrig fungerer vel ikke 3,5" overgang så VELDIG bra med den harddisken du har i den bærbare, da ting gjerne skal installeres på den CPU/HK/Minne-plattformen den skal brukes på... Eller har du funnet frem noen røverknep mtp det (vet om noen selv, men orker vanligvis ikke pese med det)?

 

Mvh ponke

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Windows xp tablet edition kjenner vel ikke igjen æøå enda så vidt jeg vet (Skrevet med penna altså).

Finnes jo tross alt ikke i norsk versjon enda...

 

Vurderer selv litt å kjøpe en ultraportabel tablet pc (jada, vet at tableter uansett er store, men tenker altså på en 12,1 tommer), enten en Toshiba eller Fujitsu-Siemens.

Blir enten det eller venting på en evt. oppfølger til PB G4, som kan komme på den årlige Apple messa i Los Angeles om 2 uker... (Det er lov til å drømme ;))

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...