Gå til innhold

Eve Online Exodus lanseres (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å oppklare en misforståelse. I EvE er det kun en shard man spiller på, rekorden er på litt over 11400 mennesker på samtidig. I motsetning til andre MMOGs der maks er rundt 5000 på samme server.

 

Det har vært litt lag i dag, etter EvE:Exodus gikk live, men ingen seriøse bugs for meg så langt.

For meg er EvE fortsatt kongen blant mmogs, men skjønner jo at ikke alle liker det da.

 

Om noen trenger en buddykey for gratis 14 dagers prøve, send meg en PM.

Lenke til kommentar

Hvorfor betyr det noe om et spill har 10000 eller 500000 spillere? I alle fall når eq2/wow/lineage2 er delt opp i mindre servere.

 

Exodus ser ut til å gjøre Eve mindre pvp-orientert. Det virker som en solid ekspansjon. Jeg tror Eve kommer til å vokse og leve godt lenge.

Endret av arehb
Lenke til kommentar
Hvorfor betyr det noe om et spill har 10000 eller 500000 spillere? I alle fall når eq2/wow/lineage2 er delt opp i mindre servere.

 

Exodus ser ut til å gjøre Eve mindre pvp-orientert. Det virker som en solid ekspansjon. Jeg tror Eve kommer til å vokse og leve godt lenge.

Det håpar eg og på! Og det fine her med eve er at det er mogeleg å ta pausar for så å begynne igjen uten å dette heilt av lasset!

Lenke til kommentar

Hvis ikke andre spillere har innflytelse på spillopplevelsen tror jeg jaggu at mange har misforstått, fordi det høres ut som DU har rett og jeg tar helt feil.

 

Og da kan samtlige MMORPG'er der ute stryke ut MM, og stå igjen med ORPG -Online RolePlaying Game, where you play with yourself, and not with others.

 

Spesielt viktig i forhold til Eve, for hvis du ikke har kompiser å spille sammen med, så blir det temmelig drøyt å drille asteroider de 3 første månedene.

 

Og vær så vennlig å sitér meg korrekt neste gang, jeg har ikke sagt noe om noe "dritt".

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker faktisk EVE som et av de spillene jeg egentlig kan gjøre hva jeg vil. Det vil si at jeg spiller solo, trader litt, gjør litt agentoppdrag og så videre. Nå har jeg lekt meg litt med Exodus i helgen, og veldig mye har blitt litt forbedret, litt enklere å forstå, og det er veldig mye "nytt".

Lenke til kommentar
Hvis ikke andre spillere har innflytelse på spillopplevelsen tror jeg jaggu at mange har misforstått, fordi det høres ut som DU har rett og jeg tar helt feil.

 

Og da kan samtlige MMORPG'er der ute stryke ut MM, og stå igjen med ORPG -Online RolePlaying Game, where you play with yourself, and not with others.

 

Spesielt viktig i forhold til Eve, for hvis du ikke har kompiser å spille sammen med, så blir det temmelig drøyt å drille asteroider de 3 første månedene.

 

Og vær så vennlig å sitér meg korrekt neste gang, jeg har ikke sagt noe om noe "dritt".

Så var det 'en filleting' du sa da.

 

Uansett:

Det som er med WOW er at de 500 000 er fordelt på flere servere, i EVE er det alle på en server, og det blir noe helt annet. Et mere samlet comunity, og en mye bedre opplevelse imo.

 

(Exodus er fortsatt bøst)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Det er sjelden eit problem med å finne seg ein corp, men å finne ein svært bra kan vere litt vanskeligare - berre ver litt kresen ;) Sjølv har eg no vore i samme corp i over eit år, og vi har vokse enormt. No har vi 62 medlem og ein økonomi som er uavhengig av at vi minar i asteroidefelt, mykje takka vere månebasar. Så finne du deg ein bra corp, hald deg til den, du tjenar ofte på det. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...