Gå til innhold

TEST: Philips 170B5CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende at det ikke var samme kvalitet på den skjermen som det var på 19". Da er jeg egentlig glad for at jeg trosset skjermanbefalernes råd, og kjøpte meg en BenQ FP783.

 

Denne er ikke så halvgæren på fargene, med unntak av at det i enkelte filmer blir litt vel rødlig tone på huden til mennesker. Men men.

 

Har ikke prøvd den i spillsammenheng ennå. Vurderer å kjøpe både Doom3 og Half-Life2.

Lenke til kommentar

Jeg tror Nikern tenker mer på tester generelt. Gi meg en McTabbe hvis jeg tar feil :yes:

 

Er enig i at det har blitt testet mange lcd-skjermer i det siste, men det har sikkert noe med at de som tester ting og tang ikke har fått så mye godis å leke med nå rett før jul. Noen får spre det glade budskapet rundt i det ganske land om ikke noen har no annet enn skjermer å låne bort til test thihi... Kanskje noen har tatt tidlig juleferie :xmas:

 

Edit: Typo

Endret av Sozinho
Lenke til kommentar
Jeg kan i alle fall si såpass som at mengden LCD-tester ikke påvirker mengden andre tester. Vi kan godt kutte ut LCD helt, men det er ikke dermed sagt at det kommer mye mer tester av andre ting ;)

Men det hadde vært å foretrekke at dere kunne lagt unna LCD skjermene litt, for så å prøve å fokusere litt mer på andre typer hardware. Må ikke missforstå å tro jeg mener testene er dårlige eller NOE slikt, men blir litt mye av det gode..

 

Hadde vært fint med flere skjermkort, hovedkort, minne og harddisk tester. Og samle tester av hardware...

Lenke til kommentar

Ja, det er som noen sier her ovenfor at nå er det snart Jul og da er det mange som vil ønske seg en god skjerm under juletreet ;)

Så derfor har vi tatt endel tester av Lcd skjermer....

Så er det også at Importørene får nye modeller som de vil vi skal teste så dette er periodebasert så kanskje i januar eller februar så har ikke vi noe å teste som er skjermtestere.

Jeg for eskempel kan ikke teste skjermkort for jeg har aldrig gjort det før og har heller ikke så stor innteresse til den delen.

Så vi har alle som er testere forskjellige arbeidsområder så derfor kan feks LCD skjermer være mere i fokus i denne måneden så kan SKjermkort for eks bli mere i neste måned.

Dette er noe vi ikke bestemmer selv og vi må forholde oss til det som kommer ut...

 

Ellers så får jeg ønske alle en god dag videre :D

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...