Gå til innhold

Test av Medion SIM2000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har sett på konklusjonene på en del av ultraportabel testene til barbara.no og det virker som det er gjennomgående at maskinene har dårlig kvalitets følelse, dårlig batterilevetid og som oftest noe med skjermen å gjøre.

og skal man ha noe som har kvalitetsfølelse så koster de rundt 20.000 noe som jeg syntes er ganske mye å gi for en laptop selv om den er ørliten og hendig.

Lenke til kommentar
...20.000 noe som jeg syntes er ganske mye å gi for en laptop selv om den er ørliten og hendig.

Tja, kommer vel an på om du virkelig trenger en det. Hvis det er kritisk å skaffe noe som er ekstremt lett og tåler bruk er det vel overkommelig.

 

Skal man derimot ha en slik bare fordi at man synes det er kjekt eller tøft, da er jeg enig, dyrt...uansett inngår man jo alltid mange kompromisser ved å velge ultraportabel. Ofte lavere ytelse, mindre skjerm, mindre ditt og datt og batteritid...i tillegg til høyere pris. Det betinger et ekte behov for å berettige et kjøp av slikt. Man får ikke både i pose og sekk.

 

:cry:

Lenke til kommentar

100min på ett batteri er jo simpelthen ubrukelig. Du kjøper en ultraportabel fordi du vil bruke den på farta, og da kan du ikke være avhengig av batteri hele tiden. Er ikke så fryktelig opptatt av ytelse på ultraportable (er tross alt ikke det man kjøper de for), men med så mange småfeil er det ikke interessant lenger. Tror nok fortsatt det blir Asus S52XX på meg når jeg shopper over jul, selv om skjermen desverre er litt dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...