Gå til innhold

Fineste/beste bilde 2


Anbefalte innlegg

Til tross for at vi opprettet et eget forum til bildekritikk, fortsatte mange å poste bildene sine i tråden Fineste/Beste bilde av Uranus. Her ble det etterhvert svært kaotisk. Nye bilder, tilbakemeldinger og spørsmål om de forskjellige bildene fløt om hverandre, og enkelte var veldig misfornøyde med hvordan denne tråden fungerte.

 

Det ble foreslått å endre reglene i tråden, og det virker som de fleste syntes dette var en god idé. Dette er altså en fortsettelse av "Fineste/Beste bilde", men:

 

Etter å ha prøvd å kartlegge brukernes ønsker, og med litt hjelp fra Velmont, har jeg kommet frem til følgende regler:

  • Du kan poste opptil 3 av dine beste bilder.
  • Max bildestørrelse 1024x768.
  • Legg gjerne til noen få ord om bildene dine.
  • Dersom du vil bytte ut noen av bildene dine, editerer du posten din. Ikke lag en ny.
  • Du kan godt poste noe du allerede hadde liggende på "Fineste/Beste bilde" eller i bildekritikken.
  • Denne tråden er kun for presentasjon. Svar eller kommentarer vil bli slettet uten forvarsel.
  • I tilfelle noen vil se mer, kan du jo evt. slenge med link til hjemmesiden din.
  • Dersom du ønsker tilbakemelding på bildene dine, poster du dem i bildekritikken i stedet.
  • Legg ut bildet/bildene direkte i posten, IKKE via en link.

Dersom du har forslag til forbedringer kan du sende dette i PM til meg.

 

Jeg vil også oppfordre fotografer her til å oppgi hvilket kamera som er brukt på bildene som blir lagt ut, ettersom det alltid pleier å være svært mange som lurer på dette.

 

Lykke til.

Endret av danielR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er mine 3 forslag:

 

Dette bildet ble tatt fly mellom Oslo og Stavanger.

himmel.jpg

 

Dette ble tatt på Kleive i More og Romsdal. Fjellet i bakgrunnen kalles Skåla.

fjellogvann.jpg

 

Siste bildet er av Breiavannet i Stavanger sentrum.

breiavannet.jpg

 

Alle bildene ble tatt med et HP Photosmart 735, og trenger vel kanskje ikke nevne at jeg er amatør :) Ingen av bildene er endret (med unntak av størrelsen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...