Gå til innhold

Ny informasjon om Half-Life 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjenne igjen stemmene i spillet ville vært STOR nedtur.

tenk dere, arnold i hl2..... passer liksom ikke helt.

(hvorvidt han er pro. kan vel diskuteres, men poenget!)

 

august

 

så, "når" valve leverer den ferdige versjonen til vivendi, natt til september, vil "FOLKET" kunne ha deti løpet av samme måned, eller forventer man ett realistisk slipp først i oktober?

Lenke til kommentar
Møter du Barney? Kult!

 

Men hvem er stemmen til Gordon Freeman da?

Eller har han ikke stemme?

 

Synes at spill uten hovedkarakter stemme mister litt av sjarmen.

Det er jo målet til VALVe, nettop at vi som spiller skal kunne føle oss mer involvert i spillet, samtidig som at vi blir presentert for universet, karakterene osv siden vi spiller som Gordon Freeman. Jeg syntes det er en genistrek uten like, det funket glimrende i Half-Life og jeg har stor tro på at det vil være enda bedre i Half-Life 2.

Lenke til kommentar
håper vi får vite noe mer om han, han var jo like filosofisk som Matrix filmene! :p

Av det jeg husker så får du vite mer om han ja. Også muligens arkitekten som det snakkes så vidt om i 1'ern (leste det et sted) . Husker også at du vil få vite mer om hvorfor det som skjer skjer...

 

G-man er kanskje den mest geniale "skurken" i et spill noen sinne. :p Gleder meg til å se han i den nye drakten for første gang i spillet, da skal han få en kule i hodet fra meg. Men det skjer vel ikke regner jeg med, han popper vel opp der du ikke kan få tak i han som vanlig :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Barney ja.. han ser vi i den ene videoen...

 

Å Half-Life 2. Vi kan sitte her og skryte av grafikken, fysikken og all den eksplosive action'en. Men det er først og fremst historien som fascinerer meg. Noen vil si det er simpel og uorginal, jeg vil si den er mystisk og full av tvister. Jeg gleder meg forferdelig til HL 2 slippes, da kan jeg forhåpentligvis få en del svar på alle spørsmålene jeg lurer på....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...