Gå til innhold

SP2 RC2 for Windows XP er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innstallerte på både bærbar og stasjonær i dag, ser ut til å funke bra så langt. Windows føles kjappere enn med RC1(som jeg oppgraderte fra) og SP1, uten at jeg kan gi noen nøyaktigere data eller forklaringer på dette. Pop-up filteret som MS har lagt med både RC1 og RC2 funker upåklagelig, det gjør også den nye mer avanserte integrete windows brannmuren. Dette virker som et steg i riktig retning.

Lenke til kommentar

Jeg har sp2 rc1 på denne pc-en nå, men får ikke installert rc2 fordi jeg har ikke arkivert filene, slik at jeg kan slette rc1 å installerer rc2 fresh.. Hva skal jeg gjøre, når jeg prøver å installere den fila kommer det bare opp at den kan ikke installeres fordi det allerede er en annen version av sp2.. Noen som har en ide?

Lenke til kommentar
Jeg har sp2 rc1 på denne pc-en nå, men får ikke installert rc2 fordi jeg har ikke arkivert filene, slik at jeg kan slette rc1 å installerer rc2 fresh.. Hva skal jeg gjøre, når jeg prøver å installere den fila kommer det bare opp at den kan ikke installeres fordi det allerede er en annen version av sp2.. Noen som har en ide?

HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

i Windows Registry

delete keys CSDBuild and CSDVersion

 

Export/backup keyene først .

Lenke til kommentar
Jeg har sp2 rc1 på denne pc-en nå, men får ikke installert rc2 fordi jeg har ikke arkivert filene, slik at jeg kan slette rc1 å installerer rc2 fresh.. Hva skal jeg gjøre, når jeg prøver å installere den fila kommer det bare opp at den kan ikke installeres fordi det allerede er en annen version av sp2.. Noen som har en ide?

HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

i Windows Registry

delete keys CSDBuild and CSDVersion

 

Export/backup keyene først .

Takk, fikk installert den, men det har vel ikke noe å si om jeg installerte den oppå den gamle vell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...