Gå til innhold

Demo av kill.switch


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Men når kommer fullversjonen til PC? :dontgetit:

Jeg lengter så etter dette spillet!

Det er så enkelt oppbygd, men likevel knall rått!

For det er så lett å kontrollere spilleren, og det å dekke seg til osv er kjempe fett!

Spilte gjennom demoen 30 ganger eller noe slikt, og jeg venter på fullversjonen!

Jeg så på den "utgivelsesdatoer" lista, men den var ikke nevnt der!

VÆR SÅ SNILL og ikke si at det er blitt kansellert! :cry:

Lenke til kommentar

Det har vært ute siden i vår en gang, men jeg er usikker på om det noensinne ble lansert i Europa. Jeg ser at de har PC-versjonen på www.dvdboxoffice.com til under 200 kroner, men jeg vet ikke om de har den på lager eller ikke (dvdboxoffice er til å stole på, men de er fryktelig slurvete når det gjelder det å fjerne utsolgte spill fra listene sine). Frakt er gratis.

 

Edit: Merk at prisene er i kanadiske dollar, ikke amerikanske. Det vil faktisk si at du får kill.switch til en hundrelapp, hvis de har det inne.

Lenke til kommentar
Det har vært ute siden i vår en gang, men jeg er usikker på om det noensinne ble lansert i Europa. Jeg ser at de har PC-versjonen på www.dvdboxoffice.com til under 200 kroner, men jeg vet ikke om de har den på lager eller ikke (dvdboxoffice er til å stole på, men de er fryktelig slurvete når det gjelder det å fjerne utsolgte spill fra listene sine). Frakt er gratis.

 

Edit: Merk at prisene er i kanadiske dollar, ikke amerikanske. Det vil faktisk si at du får kill.switch til en hundrelapp, hvis de har det inne.

:dribble::dribble::dribble: Tuuuuuuusen takk! Knall bra at du sa det!

Det ligger i postkassa mi innen 14 dager!

BTW: Hvor raske er de på levering?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...