Gå til innhold

Nytt "spillkabinett" fra Chenbro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
noen som kan fortelle nøyaktig hva som gjør dette til et "gamer kabinett"

Det som gjør dette og likense kabinetter til gaming kabbinetter er vel at de er små og lette + ferdig "moddet". Enkelt å ta med på lan og veier lite selv med hardware.

det samme gjelder jo helt vanlige design kabinetter.

ferdig moddet, veier lite, lette å ta med seg.

dette er jo samtidig micro-atx.

Lenke til kommentar
Det er micro-ATX for pokker. jalla opplegg.

SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter?

 

Forøvrig likte jeg ikke det glorete designet eller at kabinettvifta bare er 6cm bred.

 

Det jeg derimot liker ved dette er den utrolig lave vekta sammen med den kompakte størrelsen. (Vertikal CD-rom plassering) Kan vise seg å bli et fint mellom-alternativ til de forvokste Miditower'ene og de typiske Shuttle-PC'ene.

Lenke til kommentar
Synes det var sjefs!

 

Sort og gult er knall kombo :-)

 

Men enig i at Micro-ATX kanskje ikke er å anse som direkte "gamer" vennlig...

Enig med Digital Override. Men Micro ATX er noe herk å bygge i. Dette er vel kabinettet for dem som bare har én maskin som de spiller med; rask CPU og HK, overkill skjermkort, 1 rask Harddisk og 1 cd/dvd-rom og mye RAM. Til alle andre gjøremål enn spilling har de en annen maskin som er mer brukervennlig mtp. selvbygging.

Lenke til kommentar

Jeg synes i grunnen det var helt greit, det har jaffal liten stue-faktor. Min personlighe oppfatning er at designet er kuult da. Og jeg vedder på at noen som er flinke til å lakkere kan gjøre kabinettet mer attraktivt.

 

F.eks, bruke gusj-grønt i steden for gult, slik at det blir lik XBox i farge-kombinasjonen.

 

Men min personlige smak sier at jeg vil ha et kabinett i børstet aluminium som ikke er for stort. Lian Li PC3077 synes jeg virker kuulere som liten gaming-pc, selv om det er dyrt.

 

Smak er som baken, og bred som hos mange amerikanere.

Lenke til kommentar
Det er micro-ATX for pokker. jalla opplegg.

SO? Når brukte du sist mer enn 3 PCI-porter?

Enkelt: Lydkort, Kontrollerkort , Nettverkskort... Ikke alle som bruker integrerte peripherals i dag vettu. :)

 

Edit: Og hvis man DA vil ha noe ekstra, så kan det bli litt vrient. Smekk inn f.eks et FX5950 med to-spors kjøleløsning så sitter du der med skjegget fullt av postkasser. :p

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...